תלמה החליטה לסיים את שיתוף הפעולה עם הפרזנטורים של קורנפלקס אלופים, לינוי אשרם ודני אבדיה, שליוו אותה בארבע השנים האחרונות. המותג עידכן את האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלו ויתמקד מעתה בייעוד המותג ובמשימה החברתית שלו, ובמהלכים שיווקיים אשר יתנו ייצוג לקהלים מגוונים, מבלי להתקשר עם פרזנטורים קבועים.
לינוי אשרם (רפי דלויה)"לינוי ודני הם דוגמה ומופת לאלופות ולאלופים ישראליים, להצטיינות ולאורח חיים בריא", אמרה נגה בנר סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור. "בשנים האחרונות הם ייצגו בצורה נפלאה את ערכי המותג שלנו, והיוו השראה למיליונים. אנחנו, בתלמה וביוניליוור, מודים להם מכל הלב על תקופה נפלאה של עבודה משותפת. תלמה יוצאת כעת לשלב חדש בדרך שלה, אך שומרת על המצפן שלה: עידוד אורח חיים פעיל ומיצוי של היכולות של כל אחת ואחד, באמצעות פעילות למען הקהילה ומהלכים שיווקיים מגוונים״.
דני אבדיה ולינוי אשרם (רפי דלויה)"לאחר תקופה של שיתוף פעולה פורה החלטנו לסיים את דרכנו המשותפת בהסכמה ובהערכה הדדית״, אמר אבדיה. ״אני מודה לתלמה וליוניליוור על העבודה המשותפת ועל תקופה משמעותית שהיתה עבורי הזדמנות לקדם את המודעות לאורח חיים בריא וספורטיבי בקרב משפחות רבות בישראל".
״תודה לחברת יוניליוור ולמותג תלמה על שיתוף פעולה פורה ומלא השראה״, אמרה אשרם. ״הייתה לי זכות גדולה לייצג יחד אתכם ערכים של מצוינות, התמדה ואורח חיים בריא״.
דני אבדיה (חגי מיכאלי)