אין כמו גאווה ישראלית שעושה לנו טוב על הלב, ובפרט כשמדובר במוצרים כחול לבן שמככבים בעולם אצל הגדולים ביותר!

רומרי ונטורה (אינסטגרם)רומרי ונטורה (אינסטגרם)

אז אם ראיתם את סרג׳י רוברטו, שאקיל אוניל, ג׳ורדי אלבה, מארק ברטרה, לואיס סוארס ועוד מתגלגלים להם בכבישים עם קורקינטים, תדעו שמדובר במוצר ישראלי ומי שמכר להם את המוצרים הוא ישראלי בעצמו, כפיר בן שושן, שחולק את העסק עם אחיו דרור, ואנחנו תפסנו אותו לשיחה קצרה כדי לדעת איך הכול התחיל…

מארק ברטרה (אינסטגרם)מארק ברטרה (אינסטגרם)

״הכל התחיל דרך סרג׳י רוברטו שהביא את החברים שלו מברצלונה״, סיפר לנו כפיר. ״מארק ברטרה, אחריו ג׳ורדי אלבה ואשתו שגם ביקשו שנשלח למסי וסוארס. שאקיל אוניל הגיע לתערוכה שהצגנו בלאס וגאס ופשוט עלה על הקורקינט ואמר שהוא רוצה אותו, לקח אותו ונסע״.

שאקיל אוניל (אינסטגרם)שאקיל אוניל (אינסטגרם)

ואיך הגעת לסרג׳י?
״דרך קורל. היא אהבה את הקורקינט עוד כשהייתה בתל אביב וכשהיא חזרה לספרד ביקשה לרכוש לה ולסרג׳י כי יש לנו גם סניף בברצלונה אז ביקשה שנשלח לה הביתה, גם לתיאגו אלקנטרה שלחנו. גם ללאונרדו דקפריו יש אחד ואפילו אלי טביב קיבל אחד במיאמי״.

סרג'י רוברטו (אינסטגרם)סרג'י רוברטו (אינסטגרם)
לאונרדו דיקפריו (אינסטגרם)לאונרדו דיקפריו (אינסטגרם)

התרגשת?
״ברור. קורל מדהימה, מאוד אוהבת את המותג ומפרגנת, דאגה תמיד לפרסם אותנו אצלה ברשתות החברתיות מה שגרם להמון פניות מצד כדורגלנים בספרד ונשות כדורגלנים״.

אלי טביב (אינסטגרם)אלי טביב (אינסטגרם)

זו ממש גאווה ישראלית.
״הרבה אנשים לא יודעים אבל אנחנו מותג ישראלי כחול-לבן. כל התכנון והעיצוב ממש כאן בתל אביב ויוצא מפה ל-60 מדינות בכל העולם. אם לפני עשר שנים היית אומרת לי שג׳ורדי אלבה או שאקיל אוניל ירכבו על כלי שתכננתי הייתי אומר לך שאת בהזיה״.

שאקיל אוניל (אינסטגרם)שאקיל אוניל (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה