מותג אנדר ארמור פועל לקידום ותמיכה של ספורטאים במסעם החל מהאימונים היומיים הקשים ועד לניצחונות הגדולים במשחקים. המטרה היא להעצים את אלו השואפים ליותר ולגרום לספורטאים כל הזמן להשתפר על ידי תמיכה בציוד (ביגוד והנעלה).

יאיר קרביץ, נמרוד לוי ואדם אריאל (אור גפן)יאיר קרביץ, נמרוד לוי ואדם אריאל (אור גפן)

מי שנבחר להוביל את המהלך הם שחקני הכדורסל המבטיחים בארץ, נמרוד לוי - הפועל גליל עליון שנבחר למצטיין ולשחקן העונה, אדם אריאל – קפטן הפועל ירושלים, יאיר קרביץ – קפטן בני הרצליה אשר זכתה העונה לגביע המדינה והדר חדד – קפטנית הפועל תקווה שנאלצה להיעדר מיום הצילומים בעקבות נסיעה של משלחת נבחרת ישראל למרוקו.

אדם אריאל, יאיר קרביץ ונמרוד לוי (אור גפן)אדם אריאל, יאיר קרביץ ונמרוד לוי (אור גפן)

החברה ידועה גם בשיתוף הפעולה המפורסם שלה עם הכדורסלן האמריקאי סטף קרי, ומטעם אנדר ארמור נמסר: "אנו שמחים ונרגשים מאוד לצרף למשפחת אנדר ארמור ספורטאים מבטיחים מענף הכדורסל, שחקנים הנחשבים למקצועיים, מובילים ובעלי הישגים מרשימים, עם ערכים התואמים למותג ושהכדורסל הוא דרך חיים עבורם. החיבור של המותג בין שחקני הכדורסל נעשה באופן טבעי מתוך שיתוף הפעולה המוצלח וארוך הטווח עם שחקן הכדורסל סטף קרי. החברה שמה בראש מעיינה לתת לספורטאים תמיכה בביגוד והנעלה עם טכנולוגיות מתקדמות כדי שאלה יוכלו לדחוף את עצמם יותר באימונים הקשים ולהגיע לרגעי ניצחונות והישגים חדשים".

נמרוד לוי (אור גפן)נמרוד לוי (אור גפן)
יאיר קרביץ (אור גפן)יאיר קרביץ (אור גפן)
אדם אריאל (אור גפן)אדם אריאל (אור גפן)
סטף קרי (רויטרס)סטף קרי (רויטרס)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה