מי אמר שמדור גליצ׳ים מבטיח ולא מקיים? התחלנו לעדכן אתכם על הלו״ז של מישל גרציג וטיבו קורטואה ואנחנו לא שוכחים אתכם גם היום!

הביקור בישראל בעיצומו. טיבו קורטואה ומישל גרציג (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)הביקור בישראל בעיצומו. טיבו קורטואה ומישל גרציג (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)

אז טיבו קורטואה ומישל גרציג שמבלים בארץ הקודש כבר יומיים, הגיעו לפני כשעה לסוויטה הנשיאותית של מלון הרודס ויטאליס אילת מרשת פתאל, שם ישהו עד יום שישי, כשהעלות היא לא פחו מ-13,000 ש”ח ללילה. הזוג המלכותי הגיע עם ההורים של מישל שגרים באילת, אותם טיבו פוגש בפעם הראשונה מאז שהוא ומישל יחד.

טיבו קורטואה ומישל גרציג עם הוריה (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)טיבו קורטואה ומישל גרציג עם הוריה (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)

רגע לפני החתונה שתהפוך לאירוע המדובר של השנה, משפחת גרציג פגשה לראשונה את החתן המיועד וכרגע כולם מבלים במלון ומקבלים את היחס החם והמפנק ביותר, והתמונות הבלעדיות רק כאן במדור גליצ׳ים כמובטח!

טיבו קורטואה ומישל גרציג (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)טיבו קורטואה ומישל גרציג (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)
טיבו קורטואה (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)טיבו קורטואה (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)
העוגה שהמתינה במלון (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)העוגה שהמתינה במלון (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)
טיבו קורטואה ומישל גרציג (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)טיבו קורטואה ומישל גרציג (צילום: הרודס ויטאליס אילת, מרשת פתאל)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה