כשאנשים מדברים על מפגשי פסגה, הם בדרך כלל מתכוונים על מפגשים עם חברים, מכרים או בני משפחה שהם לא ראו המון זמן. אבל תאמינו לנו, שאף מפגש פסגה לא מתקרב לזה שנספר לכם עליו פה היום!

מפגש פסגה! מישל וקורטואה, קורל וסרג'י (אינסטגרם)מפגש פסגה! מישל וקורטואה, קורל וסרג'י (אינסטגרם)

כידוע, קורל סימנוביץ׳ היא אשתו של שחקן ברצלונה סרג׳י רוברטו ואם שני ילדיו והשניים בזוגיות ארוכת שנים. בשנה האחרונה הצטרף גם שוער ריאל מדריד טיבו קורטואה לחיבת הישראליות כשהתחיל זוגיות יציבה עם הדוגמנית מישל גרציג.

מושבה ישראלית בספרד (אינסטגרם)מושבה ישראלית בספרד (אינסטגרם)

שני השחקנים פגשו אחד את השני במשחקי הקלאסיקו, אך בנות הזוג טרם הצליחו להיפגש ולהחליף חוויות כשתי ישראליות שנמצאות בזוגיות עם שחקני כדורגל מפורסמים בקנה מידה עולמי, ושהעתיקו את חייהן לספרד בעקבות זאת. אך הפגישה המיוחלת קרתה אתמול ואנחנו עם כל הפרטים!

בברצלונה נערך אתמול מרוץ פורמולה 1 אליו הוזמנו שחקני ברצלונה וריאל מדריד יחד עם בנות הזוג כמובן. לאחר שקורל וסרג׳י סיירו במקום כאורחי הכבוד (ואפילו פגשו שם את פדרר האגדי), הצטרפו למתחם טיבו ומישל שהגיעו בטיסה ישירה היישר מהברנבאו!

נתנו להם טיפים? (אינסטגרם)נתנו להם טיפים? (אינסטגרם)

הרביעייה ניצלה את ההזדמנות כדי לעשות שיחה בעברית-ספרדית וכמובן תיעדה את הרגע. מישל כתבה ״מפגש פסגה״ ואילו קורל כתבה ״סוף סוף״. אז אנחנו מחכים כבר לדאבל דייט הנוצץ שלא יהיה באקראי ומקווים לקבל הזמנה, אפילו כזבוב על הקיר, זה יספק אותנו בהחלט…

מחכים להזמנה בישראל! (איציק בלניצקי)מחכים להזמנה בישראל! (איציק בלניצקי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה