אז אתמול מכבי חיפה אמנם הפסידה למכבי תל אביב, אך הירוקים הבטיחו מעשית את האליפות השנייה שלהם ברציפות! השחקנים חגגו, האוהדים יצאו לרחובות והטירוף מילא את העיר. אבל אנחנו כאן כדי לדבר על הצד היפה של האליפות ברשותכם…

באו לעודד. עמית פיליפ ושיר לוי (אינסטגרם)באו לעודד. עמית פיליפ ושיר לוי (אינסטגרם)

נשות האלופים שלנו חגגו אמש בעצמן את התואר של בני הזוג, חלקן נכחו שם פיזית ברגע המאושר והחלק השני צפה מרחוק. ומה לגבי מי שהתעלם? מדור גליצ׳ים עושה לכם סדר!

צפתה בו מקרוב. הסטורי של אור אצילי (אינסטגרם)צפתה בו מקרוב. הסטורי של אור אצילי (אינסטגרם)

אז נתחיל עם הבנות שארזו את עצמן והגיעו לתמוך היישר מסמי עופר - ואנחנו מדברים כמובן על עמית פיליפ אשתו של סאן מנחם, שיר לוי ההריונית אשתו של נטע לביא, אילנה חזיזה אשתו של דולב, יהב פרץ זוגתו של מאור לוי, תמרה ז׳אגאס אשתו של חוסה רודריגס, וכמובן אור אצילי אשתו של עומר.

הכוח הנשי של רודריגס (אינסטגרם)הכוח הנשי של רודריגס (אינסטגרם)
בהכנות האחרונות. אילנה חזיזה בכוננות (אינסטגרם)בהכנות האחרונות. אילנה חזיזה בכוננות (אינסטגרם)

בלטו בהיעדרן: נוי אשתו של רז מאיר ושני אשתו של עופרי ארד, שהעדיפו לצפות במשחק מהבית בליווי ארוחת ערב. נעדרו גם אלסי אשתו של כובש השער צ׳ירון שרי, קורל משפתי אשתו של רועי ולירון שהר אשתו של בן.

שיר של נטע עם הזמר בניה ברבי (אינסטגרם)שיר של נטע עם הזמר בניה ברבי (אינסטגרם)
יהב פרץ ואביה התמקמו ביציע (אינסטגרם)יהב פרץ ואביה התמקמו ביציע (אינסטגרם)

גם אלה שלא היו תמכו מרחוק וצפו במשחק, אך רק אשת כדורגלן אחת לא הגיעה למשחק וגם לא צפתה או אפילו פירגנה לאליפות ברשתות, מה שאותנו הפתיע מאוד! אנחנו מתכוונים כמובן לנטע אלחמיסטר, שבזמן המשחק שהתה בהופעה של להקת מארון פייב בפארק הירקון, וגם לאחר מכן לא דאגה להעלות פירגון קטן לבעלה וחבריו. אבל אנחנו לא נהיה קשים עם אשת העסקים העסוקה וניתן לה הזדמנות שנייה להראות אהדה ירוקה כל שהיא, אנחנו מחכים…

אנחנו מחכים נטע... (צילום: אור גפן)אנחנו מחכים נטע... (צילום: אור גפן)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה