אין דבר שאנחנו יותר אוהבים מאירועים משמחים, ולהגיד את צירוף המילים ׳מזל טוב׳ זה מתחביבנו הגדולים! בעיקר כשמדובר בלידה חדשה ומרגשת. אז תעשו הרבה כבוד ותגידו מזל טוב ענק לכדורסלן בדימוס עומרי ושני כספי והיכונו לדראפט 2041 של ה-NBA!

משפחת כספי. מזל טוב! (אינסטגרם)משפחת כספי. מזל טוב! (אינסטגרם)

זה הזמן לפרגן לזוג כספי, שהפכו להורים בפעם השלישי ואחרי שתי בנות (שריי בת ה-6 ואסתי בת ה-3) הצטרף בן ראשון למשפחה, שמי יודע, אולי יהפוך ליורש של אבא ויהיה כדורסלן מצליח!

הבן של עומרי ושני כספי. אנחנו כבר נערכים לדראפט 2041 של ה-NBA (אינסטגרם)הבן של עומרי ושני כספי. אנחנו כבר נערכים לדראפט 2041 של ה-NBA (אינסטגרם)

אז בשעה 7:00 בבוקר ביום ראשון, במשקל 3.096 (ובשבוע 37+5 אם אתם ממש בעניין של לדעת את כל הפרטים הקטנים…) הגיח לעולם כספי ג׳וניור והפך את המשפחה לשלמה, כאשר עומרי כתב באינסטגרם: “תודה לאשתי הלביאה, תודה לקדוש ברוך הוא, תודה לצוות הרופאים והאחיות המקסימים, תודה לכולם על הברכות”. אז מזל טוב מכל מדור גליצ׳ים, ושיהיו כמה שפחות לילות לבנים! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

הסטורי של עומרי כספי. יש יורש! (אינסטגרם)הסטורי של עומרי כספי. יש יורש! (אינסטגרם)
שני כספי עם בנותיה, שרי ואסתי. הפכו לאחיות גדולות! (אינסטגרם)שני כספי עם בנותיה, שרי ואסתי. הפכו לאחיות גדולות! (אינסטגרם)
עומרי ושני כספי עם הבנות. המשפחה מתרחבת! (אינסטגרם)עומרי ושני כספי עם הבנות. המשפחה מתרחבת! (אינסטגרם)
עומרי ושני כספי. הורים בפעם השלישית (אינסטגרם)עומרי ושני כספי. הורים בפעם השלישית (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה