אמנם עוד רובנו מתאוששים מאירועי ליל אמש, אבל אנחנו מנסים לאסוף את עצמינו כדי לתת לכם את כל הפרטים על חגיגות יום ההולדת שהיו אתמול לג׳ובאני רוסו!

יום הולדת לג׳ובאני רוסו

אז אתמול בערב במסעדת ״מסה״ שבתל אביב, שחקן העבר וכוכב ההווה ג׳ובאני רוסו חגג יום הולדת 49 בהפקתו של שון בלאיש, יחד עם אשתו מאיה וכל החברים שבאו לפרגן: אייל גולן, יוסי בניון, דודו אוואט, אבי נמני, מעיין אשכנזי, נאווה בוקר, נטלי דדון, אירה דולפין, פולה בליק, שקד קוממי, ג׳ני צ׳רוואני, יהודית ושימי תבורי, אביבית בר זוהר, אירית רחמים, שייע פייגנבוים ועוד…

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל עם יוסי בניון ודודו אוואט. מזל טוב ג'ובאני! (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו ומאיה פישל עם יוסי בניון ודודו אוואט. מזל טוב ג'ובאני! (חגי מיכאלי)

באמצע החגיגות, תפסנו את ג׳ובאני ומאיה לשיחה קצרה והוא סיפר לנו: ״מי שעשה פה את כל הבלאגן זה שון ומאיה, הם עשו קומבינה עליי, אבל אני בן 49 לא 50, מה נעשה ל-50?״. מאיה הגיבה: ״מה נעשה? נתחתן שוב ביחד עם שון! ל-50 אנחנו נוסעים עם אדי למקסיקו״. ג’ובאני הוסיף: ״ב-50 עושים באמת מסיבה מסיבה, בחיים לא יהיה משעמם, תמיד מעניין איתך״. מאיה: ״האמת שבהתחלה תכננו לעשות את זה מה זה מצומצם״, ג’ובאני צחק ומאיה המשיכה: “באמת, רק החברים הקרובים. אבל אז אמרנו לא נעים מזה ולא נעים מזה, פתאום 400 איש. כאילו אני מרגישה שאני מתחתנת עוד פעם״.

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל. רצנו לקנות סומבררו לחגיגות ה-50 במקסיקו (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו ומאיה פישל. רצנו לקנות סומבררו לחגיגות ה-50 במקסיקו (חגי מיכאלי)

ג’ובאני גם התייחס למדור גליצ’ים ולאתר ONE באופן אישי ואמר: ״אבל אני מאוד שמח שאתם פה״, כאשר מאיה הוסיפה: ״קודם כל אתר ONE בשבילנו זה באמת בית״. ג’ובאני אישר ואמר: ״ממש בית. אבל אני יכול להיות ב-50 לבד?״. מאיה: ״כן ביי״, ג’ובאני: ״לא עכשיו, ב-50. טוב ממה שאני יודע מי שצפוי להגיע היום שחקני כדורגל דודו אוואט, אבי נימני, יוסי בניון, אלון מזרחי, מספיק? ממש כוכבים. והכוכב הכי גדול זה אייל גולן, אני רק כוכבית הערב. אבל יהיה כיף״.

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל. מרגישים בבית (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו ומאיה פישל. מרגישים בבית (חגי מיכאלי)

על מכבי חיפה הוסיף רוסו: ״תשמע אני לא יודע מה יהיה מחר, אבל אנחנו עושים השנה עבודה מאוד טובה ומשחקים טוב, ראית כמו במשחק האחרון נגד קריית שמונה, יש לנו שחקנים טובים, יש לנו מאמן מצוין, גם עוזר מאמן ובכללי כל הצוות מצוין וכמובן mister president מספר אחת בעולם, לא רק בארץ״.

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל עם דודו אוואט ואביגיל עייש (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו ומאיה פישל עם דודו אוואט ואביגיל עייש (חגי מיכאלי)

ומה מאחלים האורחים? שאלנו גם את זה…דודו אוואט בירך: ״מאחל לג’ובאני רק בריאות, שיהיה מאושר ושימשיך להיות כמו שהוא מצחיק, שנון, חריף והכל, נשמה טובה. סוגרים פה מעגל, זכינו באליפות ביחד גם עם הפועל וגם עם מכבי, מה עוד אפשר לבקש, שיהיה מזל טוב״. יוסי בניון הצטרף ובירך: ״דודו אמר כבר הכל, שיהיה לו המון בריאות, כל הטוב שבעולם ומזל טוב״.

ג'ובאני רוסו, דודו אוואט, יוסי בניון ואבי נמני עם שון בלאיש (אור גפן)ג'ובאני רוסו, דודו אוואט, יוסי בניון ואבי נמני עם שון בלאיש (אור גפן)
ג'ובאני רוסו עם דודו אוואט ויוסי בניון. באו לעשות שמח (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו עם דודו אוואט ויוסי בניון. באו לעשות שמח (חגי מיכאלי)

המון מזל טוב גם מאיתנו! אוהבים אותך ג׳ובאני! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

ג'ובאני רוסו ומאיה פישל עם אייל גולן. גנב את ההצגה (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו ומאיה פישל עם אייל גולן. גנב את ההצגה (חגי מיכאלי)
דודו אוואט ואביגיל עייש (חגי מיכאלי)דודו אוואט ואביגיל עייש (חגי מיכאלי)
יוסי בניון, דודו אוואט ואביגיל עייש (חגי מיכאלי)יוסי בניון, דודו אוואט ואביגיל עייש (חגי מיכאלי)
מעיין אשכנזי. הגיעה לפרגן מהאי של הישרדות (אור גפן)מעיין אשכנזי. הגיעה לפרגן מהאי של הישרדות (אור גפן)
ג'ובאני רוסו עם יוסי בניון ודודו אוואט (חגי מיכאלי)ג'ובאני רוסו עם יוסי בניון ודודו אוואט (חגי מיכאלי)
אירה דולפין (חגי מיכאלי)אירה דולפין (חגי מיכאלי)
נאווה בוקר (חגי מיכאלי)נאווה בוקר (חגי מיכאלי)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה