אנחנו כרגע בזמן פגרה (ארוכה מהרגיל) והפגרה הזו מנוצלת היטב כמו שרק שחקני הכדורגל הישראלים שלנו יודעים לנצל! ואם כבר - אז רק ככה. אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר, מי טס לאן ועם מי, ונתחיל במקום העלייה לרגל של מרבית הכדורגלנים - דובאי.

שחקני מכבי חיפה והנשים בדובאי. פגרה מנוצלת היטב! (אינסטגרם)שחקני מכבי חיפה והנשים בדובאי. פגרה מנוצלת היטב! (אינסטגרם)

באיחוד האמירויות נמצאים כרגע טל בן חיים וליאן, נטע אלחמיסטר ורמי גרשון ובן שהר, רז מאיר ורועי משפתי יחד עם בנות הזוג, וכמה שלוהט שם - התמונות שלהם אפילו יותר.

רמי גרשון ונטע אלחמיסטר. בולטים יותר מהבורג' ח'ליפה (אינסטגרם)רמי גרשון ונטע אלחמיסטר. בולטים יותר מהבורג' ח'ליפה (אינסטגרם)
נוי ביבי. כבשה את האמירויות (אינסטגרם)נוי ביבי. כבשה את האמירויות (אינסטגרם)
רז מאיר ונוי ביבי (אינסטגרם)רז מאיר ונוי ביבי (אינסטגרם)
טל וליאן בן חיים. גם למכבי תל אביב יש נציגות בדובאי (אינסטגרם)טל וליאן בן חיים. גם למכבי תל אביב יש נציגות בדובאי (אינסטגרם)
בן ולירון שהר. מתפנקים בדובאי (אינסטגרם)בן ולירון שהר. מתפנקים בדובאי (אינסטגרם)
רז מאיר ובן שהר. אהבה מחיפה ועד דובאי (אינסטגרם)רז מאיר ובן שהר. אהבה מחיפה ועד דובאי (אינסטגרם)

נעבור לאירופה, סיפרנו לכם שחבורת הפועל באר שבע מטיילת לה באמסטרדם (בגליצ׳ הקודם עם הצעת הנישואין של שגיב יחזקאל!) אבל גם בלונדון יש לנו נציגות - חנן ממן ואשתו בר וגם פאריס נכבשה על ידי כדורגלני ישראל! עמית חסון ומגן מכבי פתח תקווה ירדן כהן טסו לטיול פוטוגני שכלל גם את יורו דיסני בתוכו! וגם שחקני הפועל תל אביב שי אליאס, יואב תומר ואופק ביטון, יחד עם שחקן בית״ר ירושלים (יחי האחדות) עמית כהן עם בנות הזוג נסעו לעיר האורות, חרשו את המסעדות ואזורי הקניות, אבל גם הלכו על פן תרבותי וביקרו במוזיאונים!

ירדן כהן ועמית חסון. כבשו בסערה את פאריס (אינסטגרם)ירדן כהן ועמית חסון. כבשו בסערה את פאריס (אינסטגרם)
עמית חסון ביורודיסני. שמענו שמיני מאוס עשתה למיקי סצנת קנאה אחרי התמונה הזאת (אינסטגרם)עמית חסון ביורודיסני. שמענו שמיני מאוס עשתה למיקי סצנת קנאה אחרי התמונה הזאת (אינסטגרם)
חנן ובר ממן. מלונדון באהבה (אינסטגרם)חנן ובר ממן. מלונדון באהבה (אינסטגרם)

אנחנו התרשמנו מהטיול המאורגן היטב ויצאנו לבדוק מי היה אחראי על העניין: ״כמובן שהבנות תכננו את הלו״ז של הטיול״, סיפרה לנו מור מזרחי, זוגתו של שי אליאס. ״פאריס מהממת ויש המון מה לעשות. עד עכשיו כיף פה ברמות! היינו בבתי קפה, מסעדות טובות, עשינו קניות וביקרנו במוזיאון הלובר, אבל יש לנו עוד הרבה להספיק ולראות״.

שי אליאס, יואב תומר, אופק ביטון, עמית כהן ובנות הזוג בפאריס (אינסטגרם)שי אליאס, יואב תומר, אופק ביטון, עמית כהן ובנות הזוג בפאריס (אינסטגרם)

אז נאחל לכולם להמשיך להנות ולא לשכוח להזמין אותנו בפעם הבאה! (ליאור ליבוביץ’ אמיר)

שי אליאס, יואב תומר, אופק ביטון ובנות הזוג. תבלו! (אינסטגרם)שי אליאס, יואב תומר, אופק ביטון ובנות הזוג. תבלו! (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה