אחרי שעברה לאחרונה לגור בקייב ביחד עם כוכב שחטאר דונייצק האוקראינית, בן זוגה מנור סולומון, דנה וושינה פתחה את הלב בפוסט מרגש ומעמיק וחשפה את הקשיים שלה כבחורה בת 21 במדינה זרה…

דנה וושינה ומנור סולומון (אינסטגרם)דנה וושינה ומנור סולומון (אינסטגרם)

“לאחרונה עוברת עליי תקופה לא קלה, תקופה שלדעתי רוב בני גילי חווים”, פתחה דנה וכתבה: “אני בן אדם שמאז ומתמיד רגיל להיות בתנועה, לא יכולה לעמוד במקום. חייבת להספיק לעשות הכל. ואז, לראשונה בחיים אחרי הצבא, אני בלי מסגרת, נוסיף לזה קורונה וגם מעבר לחו”ל. בקיצור, תקופה שהיא מאתגרת בפני עצמה. פה בקייב, רחוק מכולם יש לי כל כך הרבה זמן לבד. לטוב ולרע, לעשות דברים שאני אוהבת ודברים שעושים לי טוב, אבל פתאום נהיה בחיים שלי איזשהו שקט. שיש שקט, יש זמן לחשוב. מחשבות שהובילו אותי לחוסר שקט שהשפיע עליי, ממש. המון שאלות של מה ללמוד? מה לעשות?? ועוד”.

מנור סולומון ודנה וושינה (אינסטגרם)מנור סולומון ודנה וושינה (אינסטגרם)

“בהתחלה כעסתי על עצמי, דנה, למה את ככה? למה את כל הזמן בוכה??? לא מתאים לך, את תמיד אופטימית, תסתכלי על הטוב! הקרובים אלייך בריאים ושלמים, יש לך בן זוג אוהב והמון חברים טובים. ואני, הבנתי עם עצמי שלמרות ״כל הטוב״, יש דברים שהם עמוקים יותר. דברים שלך עם עצמך, דרך שכנראה אני צריכה לעבור. אדם צריך למצוא את המטרה שלו ואת הדבר שהוא אוהב לעשות, את ה״משהו״ הזה שיגרום לו להרגיש חי. הכנסתי את עצמי לסוג של איזשהו לחץ שלא הצלחתי לצאת ממנו, לחץ שנהפך לפחד. אחרי תקופה, הבנתי שאין לי מה לפחד. הפחד הוא זה שמשתק אותנו. שהגיע הזמן לשחרר, יש אנשים שיודעים מגיל קטן מה החלום ויש אנשים שעד גיל 50 מחפשים את החלום, וזה בסדר, כל דבר מגיע בזמן שלו”.

דנה וושינה (אינסטגרם)דנה וושינה (אינסטגרם)

"אני מאמינה שכל תקופה שאנחנו עוברים בחיים היא לטובה. התקופות הקשות גורמות לנו להתחשל ולהעריך את הדברים הטובים שיש לנו. אחרי כל תקופה קשה מגיעה תקופה חדשה וטובה יותר ממה שיכולנו לדמיין. למה אני בוחרת לחשוף את זה כאן? אני בטוחה שלפחות כמה בני גילי יחושו הזדהות עם הסיטואציה ואני רוצה שהם ירגישו שהם לא לבד. ובנוסף, אני מרגישה שבאינסטגרם אנשים לא נותנים מקום לדברים שהם לא ״נוצצים וורודים״, ולי זה מפריע. לא תמיד הכל מושלם, לא תמיד הכל פוטוגני וזה בסדר! צריך לתת מקום גם לרגעים הפחות טובים והאמיתיים ולקבל את התקופות הפחות טובות ולזכור שלרוב אחרי הגשם יש קשת בענן”.

דנה וושינה (אינסטגרם)דנה וושינה (אינסטגרם)
מנור סולומון ודנה וושינה (אינסטגרם)מנור סולומון ודנה וושינה (אינסטגרם)
מנור סולומון ודנה וושינה (אינסטגרם)מנור סולומון ודנה וושינה (אינסטגרם)
דנה וושינה (אינסטגרם)דנה וושינה (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה