אחרי שנטע אלחמיסטר הגיבה לפרסום התחקירים בתוכניות ‘הצינור’ ו’חשיפה’ שחשפו טענות קשות להטרדות מיניות ומעשים קשים לכאורה כנגד סוכן הדוגמניות שי אביטל ועזבה את הסוכנות שלו, גם קורל סימנוביץ’ פרסמה את תגובתה לאחר שמחקה את שם הסוכנות מהביו שלה באינסטגרם, כאשר בנוסף, גם טיילור מלכוב, אסתי גינזבורג ודוגמניות נוספות שהיו מיוצגות אצל אביטל התייחסו לפרשה…

שי אביטל, קורל סימנוביץ', נטע אלחמיסטר ואסתי גינזבורג (אינסטגרם)שי אביטל, קורל סימנוביץ', נטע אלחמיסטר ואסתי גינזבורג (אינסטגרם)

קורל, שכזכור, עוד לפני שידור התחקיר בתוכנית ‘חשיפה’, מחקה את שמה של סוכנות ‘Elite Models’ מעמוד האינסטגרם שלה וניתקה את הקשר העסקי והמקצועי מאביטל, הגיבה בנוסף לנושא בסטורי בו התייחסה לדברים: “כמו כולם, גם אני נחשפת בימים האחרונים לעדויות והגילויים הקשים על על שי אביטל. הקשר שלי עם שי היה מאז ומעולם קשר עסקי מקצועי בלבד. הדברים והסיפורים שצפים עכשיו הם חמורים מאוד! וקשה מאוד המחשבה שהם מיוחדים לאדם שחשבתי שאני מכירה טוב”.

קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)

“כבחורה, אני מחזקת את כל אותן בנות שהיו בחושך עד כה. מייחלת לכך שצדק יעשה ואמת תראה אור. באף תחום אין מקום לאי שוויון, לשימוש בכוח ולניצול מעמד. אציין שסיימתי את ההתקשרות שלי עימו. מחזקת את כל אותן הבנות ורק מאחלת שאף אחת לא תצטרך לחשוש מלהגשים את חלומה”.

הסטורי של קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)הסטורי של קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)
קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)קורל סימנוביץ' (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה