כשהוא רק בן 19, ליאל עבדה כבר השלים מעבר יוקרתי לאירופה וחתם בשורות סלטיק הסקוטית על חוזה ארוך טווח לאחר שמועדון הפאר הסקוטי רכש אותו ממכבי פתח תקווה תמורת 4 מיליון אירו על 80 אחוז מכרטיס השחקן של החלוץ הצעיר…

ליאל עבדה ודודו דהאן (אינסטגרם)ליאל עבדה ודודו דהאן (אינסטגרם)

בת הזוג בר רשתי שיתפה את ההתרגשות והגאווה בבן הזוג כאשר העלתה תמונה של שניהם עם מדי סלטיק וכתבה: “אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל לכתוב. התמונה הזאת צולמה אצלך בבית שהכל עוד היה שקט ורגע לפני שטסת לי...מבחינתי התמונה הזאת שווה הכל, אני הכי מאושרת בעולם שיצא לי לעבור איתך את המסע הזה. כשהכרנו עוד היית בליגה הלאומית משם המשכת לליגת העל ותראה איפה אתה עכשיו, מגשים את החלום הכי גדול שלך, והכל בזכות מה? בזכות ההתמדה שלך, הכוח שלך והרצון המטורף שלך להצליח ולהתקדם. המשפחה שלך שהייתה איתך לאורך כל הדרך, החברים שלך”.

ליאל עבדה ובר רשתי (אינסטגרם)ליאל עבדה ובר רשתי (אינסטגרם)

“אני הבן אדם המאושר בעולם ברגע שחבר שלי הצליח והגשים את החלום שלו, החלום שלך זה החלום שלי וההצלחה שלך זאת ההצלחה שלי. אני גאה בך ברמות שאי אפשר להסביר חיים שלי!!! אנחנו נכנסים עכשיו למסע חדש, לדרך חדשה. בעזרת השם שרק נשמור אחד על השנייה ונהיה בריאים ומאושרים, אני איתך לאורך כל הדרך ולא אעזוב אותך לעולם. אני אוהבת אותך”. (הדסה אלקסלסי)

ליאל עבדה ובר רשתי (אינסטגרם)ליאל עבדה ובר רשתי (אינסטגרם)
בר רשתי (אינסטגרם)בר רשתי (אינסטגרם)
הסטורי של בר רשתי (אינסטגרם)הסטורי של בר רשתי (אינסטגרם)
הסטורי של בר רשתי (אינסטגרם)הסטורי של בר רשתי (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה