פטריק מהומס, הקוורטרבק של קנזס סיטי צ'יפס מה-NFL (ליגת הפוטבול האמריקאית) ומי שמסומן כיורשו של טום בריידי, חבר שוב למותג משקפי הספורט “אוקלי”, והודיע על פיתוח ועיצוב מוצר של קולקציית משקפיים חתומה על ידו…

המשחק שמשלב: זריזות, טכניקה ודיוק למטרה

“אוקלי” הציגה לראשונה את עיצוב ה”קאטו” החדש שלה – משקפיים המיועדים לכל סוגי הספורט, שיורכבו על ידי כ-1,000 ספורטאי צוות “אוקלי” במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ. “Kato” מותאם לפנים, הוא דמוי מסכה, יש לו עדשות “Oakley Prizm” ללא מסגרת, מעטפת מורחבת ומספר מאפיינים ייחודיים להתאמה אישית.

פטריק מהומס (רויטרס)פטריק מהומס (רויטרס)

במהלך פיתוח המשקפיים, מהומס היה חלק מתוך קבוצה מובחרת של ספורטאים שנבחרה לבדוק את אב הטיפוס. בקבוצה זו נכללו גם רוכב האופניים מארק קוונדיש, אתלט ה- BMX נייג'ל סילבסטר, ונהג מכוניות המרוץ ג'וזף ניוגארדן. הבדיקות והמשוב הנרחבים של מהומס וספורטאים אלה הביאו בסופו של דבר לעיצוב הסופי של “אוקלי קאטו”.

ספורטאי פורץ דרך (יח"צ)ספורטאי פורץ דרך (יח"צ)

“אנו מתעוררים מדי בוקר אובססיביים למטרה להצית את האפשרות האנושית”, כתב מנהל המותג העולמי אוקלי, קאיו אמאטו בהודעה לעיתונות. “המרדף אחר החדש ומה שאנחנו לא יכולים אפילו לדמיין קיבל צורות רבות לאורך ההיסטוריה של המותג, והאחרון הוא “אוקלי קאטו” – הגדרה מחודשת של אסתטיקה שמטרתה להכניס עידן חדש של אופטיקה לתעשיית הספורט. היום הזה מייצג יותר מאשר רק יציאתו של מוצר חדש, זה גם רגע להזכיר לעצמנו שהכל אפשרי, שגיבורי על לא נמצאים רק בספרי קומיקס, אלא בחיים האמיתיים, וכולנו יכולים לשאוף להיות טובים משאי פעם דמיינו”.

אוקלי קאטו (יח"צ)אוקלי קאטו (יח"צ)
בקרוב בטוקיו (יח"צ)בקרוב בטוקיו (יח"צ)

כחלק מההשקה של “אוקלי קאטו”, חברת המשקפיים שלחה לספורטאים שלהם, כולל מהומס, חבילה מסתורית. באמצעות מציאות מדומה, הספורטאים יצאו למסע כדי לפתוח את החבילה ולחשוף את העיצוב הסופי של “קאטו”. אתם יכולים לראות סרטונים של מהומס חושף את העיצוב בסטורי באינסטגרם שלו.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה