משה וענבל חוגג עוברים תקופה לא פשוטה בכלל בבית”ר ירושלים. מעבר לכישלון המקצועי, עליו חתום בין היתר הבעלים, חוגג גם חוטף ביקורות מכל עבר על ניהול המועדון, קללות, נאצות וגידופים מאוהדי בית”ר, במשחקי הקבוצה וברשת…אבל הפעם אוהדי בית”ר עברו את הגבול, וענבל כבר לא יכלה לשתוק על זה יותר. קללות קשות שהופנו מצד אוהדים כלפי הילדים של בני הזוג חוגג, גרמו לה להתפוצץ בפוסט נוקב בחשבון האינסטגרם שלה.

קורל לוהטת בפרסומת חדשה לבגדי ים

“השבוע התעסקתם עם הילדים שלי”, כתבה ענבל. “עברתם את הגבול בצורה הכי מבזה והכי קשה שיש. 3 ילדים תמימים שלא עשו לכם כלום ואתם מאחלים להם למות? לאן עוד תגיעו? כמה רוע יש בכם? תאחלו לי מה שתרצו, כבר התרגלתי. לא מאיים עליי ולא מטריד אותי, הכל בסדר, עם זה אני אדע להתמודד. אבל לערב את הילדים שלי??? לקרוא לילדה בת 4 *ונה? בושה וחרפה. חבל לי שאנשים לא יודעים איפה לעצור. לא יודעים את הגבול. אנשים שחלקם הורים בעצמם!

משפחת חוגג. עד הילדים (אינסטגרם)משפחת חוגג. עד הילדים (אינסטגרם)

“חבל לי שהילדים שלי יגדלו ויראו מה כתבו עליהם בלי שיש להם מושג מה עשו, ואז יבינו שיש רוע באנשים ושהעולם לא תמיד יפה. ועם זאת אני אומרת, אף אישה שלכם לא הייתה רוצה שהילד שלה ייפגע. אז אני מאחלת לכם שהילדים שלכם תמיד יהיו בריאים ומאושרים, שכל יום יראו את האור מחדש שימלא להם את הלב ושילמדו מכם את הטוב ולא את הרע, כי אין משהו חשוב מהם, גם לא כדורגל. אין ילד בעולם שמגיע לו לא לראות אור יום (ציטוט שלכם) משפט שמעביר בי צמרמורת רק על האומץ לכתוב אותו. לא משנה מה ילדים לא צריכים להיפגע!”.

ספיר יודשקין יצחקי (טל עבודי)ספיר יודשקין יצחקי (טל עבודי)

“ענבלי את בן אדם אצילי עם נפש טהורה, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד לטוב ולרע כל עוד אתם אנשי ציבור”, תמכה בה החברה הטובה, ספיר יודשקין יצחקי, אשתו של ברק יצחקי. “תישארו בדרך שלכם אתם משפחה מהממת ושאלוהים ישמור עליכם תמיד”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה