הליגה הספרדית הולכת ומתחממת. ברצלונה התקרבה עד כדי נקודה אחת בלבד לאתלטיקו מדריד המוליכה, זאת אחרי 0:1 דרמטי על ויאדוליד של שון וייסמן (שלא נכלל בסגל בשל פציעה מהמשחק של נבחרת ישראל במולדובה). ובספרד, לא שקט אחרי המשחק הזה…

דיאקבי שובר שתיקה על עניין הגזענות

טענות רבות נשמעות בימים האחרונים כלפי צוות השיפוט בראשות השופט חיימה לאטרה, וזאת בשל נגיעת יד של ג’ורדי אלבה שלא זכתה להתייחסות מצדו ולהרחקה מפוקפקת של שחקן ויאדוליד אוסקר פלאנו.

שון וייסמן (האתר הרשמי של ויאדוליד)שון וייסמן (האתר הרשמי של ויאדוליד)

והטענות לא מגיעות רק מהקבוצה של וייסמן, בבעלותו של רונאלדו פנומנו כמובן, אלא מכל עבר. גם חברו של הבעלים ומי ששיתף איתו פעולה במשך שנים על המגרש במדי ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, רוברטו קרלוס, לקח את הצד של ויאדוליד (וגם את של ריאל), ביקר את השופט (“אני בטוח שהוא יקבל פרס”) ועורר דיון לוהט בטוויטר…

כל זה קורה רגע לפני הקלאסיקו ביום שבת הקרוב, קרב בין ריאל לבארסה שיכול להשפיע מאוד על זהות האלופה העונה, כשהבלאנקוס בעצמם רוצים לחזור לתמונה ולעקוף את היריבים הגדולים מבירת קטאלוניה.

בקהאם, רוברטו קרלוס ורונאלדו. גם הם לא יכולים לחכות כבר לקלאסיקו (אינסטגרם)בקהאם, רוברטו קרלוס ורונאלדו. גם הם לא יכולים לחכות כבר לקלאסיקו (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה