חלוץ ארסנל לשעבר, ניקלאס בנדטנר, הוציא לאור ספר חדש על הקריירה הלא ארוכה במיוחד שלו וחשף בו כמה סיפורים עסיסיים ומעניינים במיוחד...בראשם, הוא נגע בסוגיית המסורת של “לילה לפני משחק” והתמקד בעניין נערות הליווי, שלטענתו היה מאוד נפוץ בקרב חבריו…

המבחן קבע: זה השחקן המהיר ביותר בפיפא 21

“שחקנים רבים מעדיפים לשלם עבור יחסי מין מאשר להתחבר עם גולדיגריות”, כתב למעשה החלוץ הדני בספר בהתייחס לנשים שמנסות, באמצעות קשר רומנטי, לסחוט כדורגלנים במטרה להתעשר על חשבונם…בספר הוא מתייחס למקרה וויין רוני ונערות הליווי, להפרת הסגר של קייל ווקר בגל הראשון של הקורונה, לסיפור המפורסם על רונאלדו “פנומנו” ושלושת נערות הליווי ב-2008, וגם לפרשה של נבחרת ישראל ב-1999…

ניקלאס בנדטנר. פותח הכל בספר החדש שלו (אינסטגרם)ניקלאס בנדטנר. פותח הכל בספר החדש שלו (אינסטגרם)

לפי בנדטנר, מדובר ב”תופעה רחבה בכדורגל המקצועני” ואלו שנתפסו לאורך השנים פשוט: “חסרי מזל. הם נתפסו עם המכנסיים למטה. כולם בתעשייה שלי שמעו על מישהו שעשה את זה, במיוחד באנגליה. שם זו מסורת עתיקה וגדולה”.

בנדטנר ופילין רופסטורף. היום הוא כבר במקום אחר לגמרי (אינסטגרם)בנדטנר ופילין רופסטורף. היום הוא כבר במקום אחר לגמרי (אינסטגרם)

“זה פחות מסוכן מאשר לצאת עם נשים...אני מכיר המון סיפורי סחיטה באמצעות הרשתות החברתיות. אנחנו מדברים על גולדיגרים שעומדים לרגע ומצלמים אותך, כשאתה שותה, מדבר עם מישהי או כבר שיכור. התמונות האלה הן קלף מיקוח, הם יכולים לדרוש ממך דברים כדי שישמרו על הפה שלהם. הייתי עד גם למקור ראשון. זה קרה אפילו יום לפני משחק, כשהקבוצה התאספה בבית מלון במקום שכוח אל”.

מגלה כמה וכמה סודות גדולים בפרמייר ליג (אינסטגרם)מגלה כמה וכמה סודות גדולים בפרמייר ליג (אינסטגרם)

בספרו, בנדטנר מספר על כך ששילם לנערת ליווי ב-2009. הוא גם גילה כי מכוניתו הושחתה ובגדיו הושלכו לרחוב על ידי נשים זועמות. לדבריו: “אחת הבנות טענה שהכנסתי אותה להריון, שיש לכך מחיר ושהיא תעשה משהו בנידון. שאלתי מה? היא ענתה שהיא רוצה ניתוח להגדלת חזה. בסופו של דבר שילמתי עבור המנתח הפלסטי שלה”.

ומספק הצצה לעולם הכדורגלנים באנגליה (אינסטגרם)ומספק הצצה לעולם הכדורגלנים באנגליה (אינסטגרם)

ועוד בספר: החלון השבור בפורש שלו, הצרחות בחדר המלון, האישה שחיטטה לו בטלפון בזמן שישן וגם המסיבה הגדולה שארגנו שחקני ארסנל...בקיצור, בנדטנר פותח הכל על התקופה שלו באנגליה בספר הזה, שמכה גלים בממלכה, ולא רק.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה