אסי בוזגלו הוכתר ביום שבת האחרון לשורד ה-VIP האהוב ביותר של העונה ב"הישרדות", וכך באמת היה, כשהוא מיצב את מעמדו כאחת הדמויות היותר אהובות על המסך בשנה האחרונה, וביום ראשון הוא כבר קטף את הדאבל…

אסי בוזגלו וגיא זוארץ ברגע הזכייה (צילום: אור דנון)אסי בוזגלו וגיא זוארץ ברגע הזכייה (צילום: אור דנון)

השורה התחתונה, והמשמחת ביותר, הגיעה בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב, שם בוזגלו זכה בכל הקופה, מיליון שקלים למי שלא יודע, והוא השורד האחרון של "הישרדות VIP"!

השורד האחרון מוכתר (צילום: אור דנון)השורד האחרון מוכתר (צילום: אור דנון)

אגב, בוזגלו המשיך מסורת די מסקרנת של אקסים של הפועל חיפה ב"הישרדות", כשהוא השלישי של האדומים-שחורים מהכרמל שזוכה בתוכנית הריאליטי, אחרי שי אראל (אח של גל) וג'ובאני רוסו...מעניין מי יהיה הבא בתור?

האש שלו לא כבתה (אינסטגרם)האש שלו לא כבתה (אינסטגרם)

בכל מקרה, בוזגלו זכה בענק בדאבל, המשפחה הנרגשת ישבה קרוב לבמה ותיעדה כל רגע מהזכייה של אסי, שלא ידע את נפשו מרוב אושר...צפו:

אסי בוזגלו זוכה ב"הישרדות VIP"

עם או בלי קשר לזכייה שלו, בוזגלו הותקף במשך כל יום הגמר, ובמיוחד אחרי שזכה, לאור החשדות שבדקה ההפקה של "רשת", לפיהן ישראל אוגלבו הציע סכום של כסף לבני ברוכים כדי שיצביע בעדו...לבסוף, הקול של ברוכים נפסל במועצת השבט, מה שבפועל אפשר לבוזגלו לזכות.

הסטורי של קארין סנדל (אינסטגרם)הסטורי של קארין סנדל (אינסטגרם)
ישראל אוגלבו (אינסטגרם)ישראל אוגלבו (אינסטגרם)

לפני הגמר, נטען כי לבוזגלו ישנה הקלטה של אוגלבו מציע את הכסף לברוכים...אחריו, נטען שזה היה בכלל ספין כדי לפסול קול שאמור היה ללכת למתמודד הגדול של אסי בגמר.

מאור ואסי בוזגלו (אינסטגרם)מאור ואסי בוזגלו (אינסטגרם)

קארין סנדל, קפטנית נבחרת ישראל בכדורגל ויו"ר ארגון השחקניות, תקפה בסטורי את הזכייה של בוזגלו, גיבתה כמובן את בן זוגה, ואחר כך מחקה את הפוסט...כל זה לא ישנה את התוצאה, והיא אחת: אסי בוזגלו הוא השורד האחרון, הוא זכה בפרס והוא בשיאו!

אסי בוזגלו. תעשו לו הרבה כבוד (אינסטגרם)אסי בוזגלו. תעשו לו הרבה כבוד (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה