שימו בצד את הפציעות של השנים האחרונות, את מחלת הנשיקה מתחילת העונה שעברה, את הפציעה הקשה לקראת סיומה ואת הקורונה שממשיכה ללוות אותנו…חוזהו של מאור בוזגלו בהפועל תל אביב בוטל בשל “כוח עליון” בדמות המגפה.

שיעור בסינית עם גיל זהבי

כל אדם אחר ככל הנראה היה משתגע כבר מזמן, אבל לא לכל אחד (לאף אחד) יש את מירן בוזגלו...אשתו של מאור דאגה לשמור אותו שפוי, למרות כל הקשיים והמכשולים, והוא גם יודע להודות לה על זה כל פעם מחדש…

מאור ומירן בוזגלו. מאוהבים, למרות גניבת הגרביים (אינסטגרם)מאור ומירן בוזגלו. מאוהבים, למרות גניבת הגרביים (אינסטגרם)

“כאחד שנדרש כל החיים להשקיע 24/7 בדבר שהוא הכי אוהב לעשות - הכדורגל, מגיעה ההבנה שהדבר הכי חשוב בעולם הוא הזוגיות שלנו שדורשת השקעה עצומה ותשומת לב”, כתב בוזגלו. “מאז שאני זוכר את עצמי אני מסתכל ימינה, מסתכל שמאלה ומירן תמיד שם. עם השנים למדתי והפנמתי שלעולם, אבל לעולם אסור לקחת את החצי השני שלך כמובן מאליו.

יודע להגיד תודה למי שצריך (אינסטגרם)יודע להגיד תודה למי שצריך (אינסטגרם)

“למדתי עד כמה מערכת יחסים דורשת עבודת צוות, שיתוף פעולה ותקשורת בין שני הצדדים אחרת זה לא יעבוד. בקיצור, אי אפשר להוריד את הרגל מדוושת ההשקעה במערכת היחסים הזוגית. מנקודת המבט שלי, בעיקר בתקופה הקורונה, הזוגיות היא אפילו עוד יותר מאתגרת בלשון המעטה. אז אהובה שלי, אחרי שסבלת בידוד איתי במשך חודש וחצי, חשוב לי לומר לך שאני אוהב אותך יותר מהכל. גם כשאת גונבת לי את הגרביים”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה