במשבר הקורונה המשכורות לשחקני ליגת העל, מקוצצות יותר או פחות, הן אתגר בפני עצמו. למרות שרוב השחקנים לא נפגשו בתקופה האחרונה עם אנשי המועדון ומתאמנים בבית בשל הנחיות משרד הבריאות בנוגע לנגיף, חלק מהקבוצות לא חילקו מתנות לחג הפסח שבא עלינו לטובה…

בן זקן, שרצקי, שחר, ניסנוב וגולדהאר. המפנקים (גרפיקה: קרולינה אריכמן)בן זקן, שרצקי, שחר, ניסנוב וגולדהאר. המפנקים (גרפיקה: קרולינה אריכמן)

אבל יש כמה שכן פינקו את הבועטים ובעיקר בגללם לא נפסיק את המסורת שלנו, גם בתקופה לא פשוטה שכזו, וצריך לפרגן להם...במקום הראשון ג’קי בן זקן, ששילם את המשכורות לשחקני מ.ס אשדוד בתחילת השבוע ופינק בתלוש גם עוד 400 ש”ח במקום תווי קנייה שלא יכול היה פיזית לחלק להם. מי שנמצא בצמרת, כמו גם בקיצוצים, הוא איזי שרצקי, בעלי עירוני קריית שמונה, שקיצץ בסך הכל 23% לשחקניו ולא הוציא אותם לחל”ת וכעת פינק אותם ב-350 ש”ח לחג.

המובילים. איזי שרצקי וג'קי בן זקן (משה חרמון)המובילים. איזי שרצקי וג'קי בן זקן (משה חרמון)

במכבי ת”א הצהובים רגילים כמיטב המסורת לקבל גיפט קארד של 500 ש”ח בחגים, אבל בשל המצב השנה, הם עודכנו שיקבלו מהמועדון משלוח עם שי חג, אבל עדיין לא יודעים למה לצפות מהשליח...מכבי חיפה העניקה לשחקניה שי מהודר של “עלית” והשחקנים החליטו להעביר אותו הלאה לעובדי המועדון שיצאו לחל”ת.

שחקני מכבי ת"א מצפים להפתעה (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א מצפים להפתעה (רדאד ג'בארה)

בהפועל ת”א העניקו לשחקנים 200 ש”ח בתלושי קנייה של “דרים קארד”...חלק מהשחקנים אספו אותם לפני הפגרה בשל הקורונה וחלקם יקבלו את המתנה לאחר השגרה תשוב. גם בבני יהודה לא פגשו את השחקנים לאחרונה, ככה שהמתנה שלהם תמתין להם כשיחזרו לעניינים בשכונת התקווה. בהפועל רעננה אמרו לנו: “נציין את חג הפסח כאשר נחזור לפעילות תקינה - בשאיפה זמן קצר לאחר החג”…

צריכים להגיע לוולפסון (שחר גרוס)צריכים להגיע לוולפסון (שחר גרוס)

התכנון של סקציה נס ציונה היה להתכנס באחד ממלונות הרשת “c-hotels” (דודו עוז היו"ר הוא המנכ"ל של הרשת) לארוחת ערב חגיגית עם הרמת כוסית וחלוקת מארז של בקבוקי יין לשחקנים. אחרי החג וההקלות הצפויות בהנחיות משרד הבריאות זה יקרה.

חוגג וברקת. לא עסקו במתנות לאחרונה, כל אחד וסיבותיו (מערכת ONE)חוגג וברקת. לא עסקו במתנות לאחרונה, כל אחד וסיבותיו (מערכת ONE)

הקבוצות שלא חילקו מתנות בחג הזה הן בית”ר ירושלים, הפועל באר שבע, מכבי נתניה, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא והפועל חדרה.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה