אלמוג כהן, קפטן מכבי נתניה וקשר נבחרת ישראל, עבר שנה לא פשוטה בכלל...הוא חזר ארצה אחרי תשע שנים בגרמניה לאחר פטירת אמו מרלן ז”ל ועבר להתגורר ליד אבא אשר עם אשתו גל והילדים מיאל, עלמה ומיילין…

אלמוג וגל כהן עם הילדים (אינסטגרם)אלמוג וגל כהן עם הילדים (אינסטגרם)

אחרי עונה לא פשוטה עם מכבי נתניה ובעיצומו של משבר הקורונה...אלמוג הודה לגל שלו (על השנה הזו ועל הכל כמובן), שחוגגת היום (שלישי) יום הולדת בתקופה קצת מוזרה ולא יכולה לבלות עם בעלה, המשפחה והחברים, אבל תהיו בטוחים שהוא יפצה אותה ועוד יחגוג לה כמו שצריך כשהכל יירגע...סמכו עליו.

ככה היא חגגה לו פעם (מערכת ONE)ככה היא חגגה לו פעם (מערכת ONE)

“לאשתי היקרה והחצי השני שלי, יום הולדת שמח אהבה שלי אני מאחל לך שתהיי בריאה ומאושרת כל החיים ותישארי האישה הכי טובה שיכולתי לבקש”, כתב כהן בחשבון האינסגרם שלו.

הזוג הזה עוד יחגוג בגדול אחרי שהקורונה תעזוב אותנו (מערכת ONE)הזוג הזה עוד יחגוג בגדול אחרי שהקורונה תעזוב אותנו (מערכת ONE)

“אישה תומכת שתמיד נמצאת שם בשבילי, אמא נהדרת שדואגת לכל פרט ופרט ועושה את הכל בשביל הילדים שלה ובכלל שתישארי אישה נדירה עם לב ענק ונתינה בלתי נגמרת לסביבה שלה.

יום הולדת עם המשפחה בבית, מה צריך יותר? (איציק בלניצקי)יום הולדת עם המשפחה בבית, מה צריך יותר? (איציק בלניצקי)

“מזל טוב אהבת חיי, מבטיח לך שאחרי התקופה הזאת נחגוג לך יחד כמו שצריך עם כל המשפחה והחברים וכמו שמגיע לך כי מגיע לך יותר מהכל. תודה על מי ומה שאת, אני אוהב אותך”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה