היחסים בין מקסי לופס לבין גרושתו וונדה נארה – שבגדה בו עם חברו הטוב לקבוצה דאז בסמפדוריה מאורו איקארדי, היום בן זוגה ומשחק בפאריס בן ז’רמן – מתוארים כעת בתקשורת באירופה כ”שדה קרב” של ממש...למעשה, הם חוזרים להיות כאלה.

וונדה איקארדי ומקסי לופס (אינסטגרם)וונדה איקארדי ומקסי לופס (אינסטגרם)

אחרי כל הדם הרע ביניהם, מקסי פתח קרב ברשת בעיצומו של משבר הקורונה העולמי, בחזית חדשה, כשביקר אותה על כך שהחליטה לקחת את שלושת ילדיהם בחזרה לאיטליה ולא נשארה בצרפת, הפחות מוכת קורבנות מהנגיף…

שבע שנים אחרי הפרידה, חזית חדשה (רויטרס)שבע שנים אחרי הפרידה, חזית חדשה (רויטרס)

ולנטינו, קונסטנטינו ובנדיקט, הילדים של הזוג הגרוש, נמצאים כעת בבית של וונדה באגם קומו הפסטורלי, שם הם מעבירים את הבידוד, באחוזה מרהיבה, אבל בלב לבה של המדינה הנגועה בקורונה…

מקסי לופס והילדים. דואג להם (אינסטגרם)מקסי לופס והילדים. דואג להם (אינסטגרם)

"אני רוצה לדעת למה בזמן מגיפה עולמית, שבה כולם מתבקשים לא לצאת מהבתים, את חושפת את ילדינו למעבר של מדינה אחת למדינה אחרת, את עוברת במוקד ההידבקות הכי גדול (מחוז לומברדיה) באיטליה, בלי לחשוב על התוצאה?”, כתב מקסי.

פעם הם היו החברים הכי טובים, עד ש... (אינסטגרם)פעם הם היו החברים הכי טובים, עד ש... (אינסטגרם)

"מה עובר לך בראש כרגע, כשהדבר הכי קדוש שיש לך בעולם הוא הבריאות של הילדים שלנו? אני זועם ברמה שאת לא יודעת כמה. אם את לא רוצה לעשות את זה למען עצמך, תעשי את זה בשבילם כי היום את אמא לחמישה ילדים, אבל נראה שלא הבנת את זה”.

עדיין לא מגיבים (אינסטגרם)עדיין לא מגיבים (אינסטגרם)

וונדה לא השיבה בפומבי למתקפה הזאת, וזאת אפילו לא הפעם הראשונה שהטורים עולים בין השניים. רק ביום שישי האחרון מקסי כתב גם: “אני מתגעגע לנשק את ילדיי, אז אמא, תחזירי להם את הטלפונים שלהם כדי שאבא יוכל לדבר איתם כל היום. זה מה שיש בחיים האלה, כולנו צריכים להיות מאוחדים יותר מתמיד”.

הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה