זוכרים שסיפרנו לכם על הקמפיין החדש של מאור ומירן בוזגלו לבושם החדש TRUSSARDI LE VRIERO?? אז היום נערכו הצילומים לקמפיין שיעלה בקרוב…

“מרגישים מעולה, גאווה גדולה מבחינתנו להוביל מותג ברמה עולמית”, שיתפו בני הזוג במהלך הצילומים... “הם בדיוק הוציאו קולקציה חדשה של בשמים וישר התחברנו אליה, גם מבחינת הריח וגם הפנייה לקהל הצעיר יותר שמתחבר אלינו כזוג, כבוד גדול”.

מותג עולמי... (נעם מורנו)מותג עולמי... (נעם מורנו)

מירן בוזגלו סיפרה על העבודה יחד: ״בשנה האחרונה התחלנו לעבוד הרבה ביחד, ואין יותר כיף מזה. מעדיפה שהוא יעבוד איתי ולא עם דוגמניות אחרות כמובן. למה בחרו בנו? אולי כי אנחנו נראים איטלקים״. 

נראים איטלקים... (נעם מורנו)נראים איטלקים... (נעם מורנו)

מאור התייחס לשילוב הדוגמנות עם הכדורגל: ״אני חושב שבחיים צריך לדעת לעשות הפרדה מסוימת. סדר העדיפויות שלי הוא כדורגל בראש ובראשונה זה ברור לכולם וגם להפועל. נפלה לי הזכות להיות אחד שיודע לעשות את ההפרדה הזאת ולהתעסק בכמה פרויקטים במקביל ואני שמח מכך. כמו שאנחנו יודעים שיש תקופות טובות ופחות טובות וצריך להתמודד עם זה, אז יש לי מחויבויות מוקדמות שצריך לעמוד בהן ואני באמת עושה את זה באהבה״. 

אנחנו כבר חייבים להריח את הבושם החדש... (נעם מורנו)אנחנו כבר חייבים להריח את הבושם החדש... (נעם מורנו)

מירן בוזגלו הוסיפה: ״כל חייו מאור ידע לשלב בין השניים, כי הוא פשוט כזה. אבל מאור הוא שחקן כדורגל שאף אחד לא יטעה, הוא פשוט עושה עבודה מדהימה עם ההפרדה הזאת ולכן זה לא מפריע לו להתקדם בכדורגל״. 

יודע לעשות את ההפרדה... (נעם מורנו)יודע לעשות את ההפרדה... (נעם מורנו)

לגבי העונה הרביעית של ״הבוזגלוס״ שתצא בקרוב הם סיפרו: ״הצלמים לא כאן היום כי לא רצינו, זה נראה כאילו הם דבוקים אלינו כל היום אבל זה לא ככה, זה הרבה יותר רגוע... אנחנו פשוט נהנים מהרגע הזה, שעוקבים אחרינו ומסקרים אותנו. ככה צריך להתנהל וחייבים ליהנות מזה ולזכור שככה זה בחיים וצריך לקחת דברים בפרופורציות ולנסות ליהנות כמה שאפשר״.

השתתף בהכנת הידיעה: בן ויניק.

נהנים מהחיים... (נעם מורנו)נהנים מהחיים... (נעם מורנו)
סומכת עליו... (נעם מורנו)סומכת עליו... (נעם מורנו)
גם כדורגלן, גם דוגמן... (נעם מורנו)גם כדורגלן, גם דוגמן... (נעם מורנו)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה