מכבי פתח תקווה פתחה במהלכים כדי לצרף את המגן המצטיין עילי פיינגולד, כך נודע לראשונה ל-ONE. השחקן הצעיר סיים חוזה במכבי חיפה, שלא החתימה אותו לפני המונדיאליטו על הארכת חוזה.

במשחקים בארגנטינה הוא הראה יכולת נהדרת. פיינגולד הבין שבמכבי חיפה לא בונים עליו לעונה הקרובה, ולכן לא ימהר לחתום שם. מכבי פ״ת מוכנה לשלם את דמי ההשבחה שידרשו עליו ויצטרכו להגיע להסכמות עם מכבי חיפה.

בקבוצה של לוזון שהשביחו לא מעט שחקנים בשנים האחרונות ומכרו לחו״ל, רואים בפיינגולד עוד פוטנציאל גדול. פיינגולד מודע לכך שמעבר לקבוצה ישראלית יחייב דמי השבחה גבוהים ומעבר לאירופה יחייב דמי העברה נמוכים.

עילי פיינגולד (לילך וויס-רוזנברג)עילי פיינגולד (לילך וויס-רוזנברג)

כזכור, השבוע פורסם ב-ONE שאחד השחקנים המוכשרים של קבוצת ונבחרת הנוער לא מסתיר את אכזבתו מההחתמה האחרונה של מאור קנדיל שהגיע ממכבי תל אביב, מה שהופך אותו ללא רלוונטי למדים הירוקים העונה, במיוחד אחרי שהוחזר רועי אלימלך מהפועל עפולה.

במכבי חיפה מודעים לכך שאסור להם יהיה לאבד כישרון שבמונדיאליטו האחרון הוכיח את יכולותיו וינסו לסגור מול השחקן במטרה לשמר אותו לשנים הקרובות, אלא שפיינגולד שמסיים חוזה של שלוש שנים, כאמור לא ימהר לחתום.

כך ייראה חלון ההעברות של מכבי חיפה הקיץ
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה