כזה עוד לא היה. רגע לפני שהשופט מוחמד חודרג' הפך חלק מאיגוד השופטים ב-21 בדצמבר 2022, היה לשחקנה של הפועל בני דיר אל אסד מליגה ג' גליל תחתון. השחקן לשעבר רשם מספטמבר 2022 ועד ל-17 בדצמבר 2022 הופעות כעשר הופעות במדי הקבוצה וכבש שני שערים מספר ימים בודדים לפני שהפך לשופט באופן רשמי.

בסוף השבוע, במסגרת המחזור ה-22 בליגה ג' גליל תחתון, הפועל בני דיר אל אסד אירחה את בית"ר כפר כנא רדואן והפסידה 5:3. בין הכובשים, מספר 10  – מוחמד חודרג', שכלל לא הופיע בדף ההרכבים. עוזריו של השופט הראשי, גל אורונוביץ', אמיר זיאן ואוסמאה זרקאוי, זיהו את חודרג'. אולם השופט הראשי בחר להתעלם והמשיך במשחק.

בסיום, אורונוביץ' רצה להזין את פרטי המשחק בפורטל ההתאחדות ,אך לא מצא את מספר 10 בטופס המשחק של הפועל בני דיר אל אסד ופנה לממוניו בכדי להודיע על התקרית החריגה. באותו יום שישי, לאחר ההתמודדות בין שתי הקבוצות, חודרג' קיבל טלפון שבו הודיעו לו כי הוא מושעה מכל פעילות תוך בירור המקרה.

חשוב לציין כי מוחמד חודרג', שחקן פעיל עד לפני מספר חודשים כאמור, היה אמור לשמש כקוון במשחק שבו לקח חלק, אלא שהודיע לאחראים עליו שלא ישבצו אותו להתמודדות כי יש לו קשר לאחת מהקבוצות המשחקות. בהתאם לכללים ולנוהל המקובל, חודרג' לא שובץ ובכל זאת בחר להגיע למגרש בנחף, לבש את חולצת המשחק של דיר אל אסד ואף כבש שער.

מתחילת העונה, חודרג' שפט ב-43 משחקים, כשהאחרון שלו היה ב-28 בפברואר 2023 ולא ברור אם חודרג' יחזור לשפוט ביום מן הימים. השופט יעלה לועדת משמעת וייתכן שיעבור גם בבית הדין המשמעתי, אבל אין ספק שמה שקרה זו פארסה גדולה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה