אחד ממאמנים הכדורגל המובילים בישראל, מרקו בלבול, מתחיל לארוז לקראת המעבר להודו. בשבוע הבא הוא יפתח את העונה בנורת'איסט יונייטד, אחרי שבעבר עבד כזכור גם בסרביה, בתאילנד ובאנגליה. רגע לפני שימריא לאסיה הוא דיבר בפודקאסט שיחת היום של ONE עם גידי ליפקין ואסי ממן בראיון שאסור לפספס.

בלבול דיבר על התפקיד החדש בהודו (“ראיתי שזה יקדם אותי מקצועית, גם ארסן ונגר הגיע לאנגליה אחרי שאימן ביפן וכולם תהו לגביו, אבל הוא שינה את הכדורגל באנגליה”), סיפק את הגרסה שלו לעזיבת נבחרת ישראל (“כשמוניתי לתפקיד יוסי עוד לא מונה. אפ היינו עושים תיאום ציפיות כשיוסי מונה לתפקיד, יכול להיות שזה היה נראה אחרת. בכל מקום בעולם נבחרת הבוגרים קודמת לצעירה, לא באתי להיות ריבאונד. השארתי דלת פתוחה לנבחרת ובעתיד ארצה לחזור להיות שם. גם אורן חסון אמר לי שהדלת תמיד תהיה פתוחה בפניי”), העזיבה של מונס דאבור (“חבל שזה הגיע למצב הזה”), היחסים עם וילי רוטנשטיינר וההחלטה לשים אותו ביציע ולא על הספסל.

כמו כן, מרקו בלבול דיבר על הילדות בטירת הכרמל (“ראובן עטר לא התקבל לקבוצת הילדים של מכבי חיפה ואני כן”), איך הוא מסתגל לחיים שם בלי המשפחה (“אתגעגע לאמא שלי ולילדים”), ההצלחה של מכבי חיפה (“הרגשה מצוינת לראות אותה מגיעה לשיא עם ברק בכר, יכולה להגיע לליגת האלופות”), איך הביא את צ’ירון שרי לישראל, למה סירב לקבוצות בליגת העל ומעמד המאמן (“ההצלחה של בני לם במכבי נתניה לא מפתיעה אותי”) ועוד. האזינו.

ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה