מכבי חיפה וגלבוע/גליל נפרדו הערב (רביעי) מהליגה הבלקנית עם משחק לפרוטוקול, בסיומו ניצחו האדומים 82:86 את החיפאים, אצלם הזר החדש מייקל קובינס ערך הופעת בכורה בקבוצה.

הירוקים סופרים כבר הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות וניצחון אחד בלבד מאז נובמבר – מול רמת השרון מהלאומית בגביע. האדומים פתחו טוב יותר והובילו 16:26 ברבע הראשון ו-36:48 בירידה למחצית. החבורה של דניאל סאואנה הצליחה לצמצם את ההפרש ל-12 נקודות לפני העלייה ל-10 הדקות האחרונות וירדה ב-69:57 ברבע השלישי. לצערם של הירוקים, זה לא הספיק, ולמרות שצמצמו ברבע האחרון ואף הובילו אחרי שפיגרו ב-18 נקודות, הם רשמו הפסד מאכזב נוסף, כשהמנצחת סגרה את בית ב’ במאזן מושלם.

דניאל סאואנה (חגי מיכאלי)דניאל סאואנה (חגי מיכאלי)

אבישי גורדון מועמד להחליף את ליאור ליובין בגלבוע/גליל 

בינתיים, גלבוע/גליל כבר נערכת ליום שאחרי ליאור ליובין, המאמן שהדריך את הקבוצה לפתיחת עונה נהדרת בליגת העל עם המקום הרביעי ושבעה ניצחונות מול שני הפסדים. ליובין כזכור צפוי להצטרף לעודד קטש בפנאתינייקוס, במה שיסמן את חידוש שיתוף הפעולה בין השניים. 

המועמד לרשת את מקומו של ליובין הוא כאמור אבישי גורדון, כך נודע ל-ONE. במהלך הקריירה שלו כשחקן זכה אבישי בשתי אליפויות, הראשונה עם הפועל חולון, השנייה הייתה במדי הקבוצה אליה הוא מועמד לחזור כמאמן ראשי - הפועל גלבוע/גליל. גורדון אימן בעבר את הפועל גליל עליון אך הוא עזב את הקבוצה בתום העונה שעברה.

"יש עליות וירידות לכל קבוצה ביורוליג"
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה