בעוד היא נערכת לקראת המשחק מול מכבי חיפה מחר (חמישי) ב-21:15 מול מכבי חיפה, הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) כי טאריק פיליפ, הגארד בן ה-27 שהגיע הקיץ מטופאש בורסה הטורקית, נחתך מהקבוצה מהבירה, שמצפה לחזרתו של הקפטן ג'ייקובן בראון מפציעה.

בנוסף, בקבוצה האדומה של עודד קטש החליטו להמשיך את ההתקשרות עם כריס קרמר בעקבות שביעות הרצון מיכולתו, כאשר בסופו של דבר המועדון האדום מהבירה הכריע ועל מנת לשמור על קרמר, החליטו להיפרד מטאריק פיליפ. כעת בבירה יתמקדו בנסיון להתחזק בעמדה 4 או 5 וימשיכו להמתין לשובו של הסמול פורוורד, מלקולם היל.

כל שיאי גינס של הארלם גלובטרוטרס בקליפ 1

בעקבות שחרורו של פיליפ, ירושלים תופיע למשחק מול מכבי חיפה בארנה עם שלושה זרים בלבד, כריס קרמר, סולימאן בריימו וטיישון תומאס, כאשר ג’ייקובן בראון ומלקולם היל עדיין פצועים, בעוד פיליפ שוחרר, כמו גם דייוידאס סירווידיס הליטאי, שעזב וצפוי להצטרף לדטרויט פיסטונס מה-NBA. 

כריס קרמר (איציק בלניצקי)כריס קרמר (איציק בלניצקי)

בתוך כך, בבירה יערכו טקס לכבודו של הסמול פורוורד של מכבי חיפה, אקס הקבוצה, דונטה סמית’, ששיחק בירושלים בין 2014 ל-2016 והוביל אותה לזכייה באליפות המדינה בפעם הראשונה בתולדות המועדון ב-2015. מדובר בפעם הראשונה שדונטה סמית’ חוזר לארנה מאז התקופה המוצלחת שלו בירושלים.

דונטה סמית' (עמרי שטיין)דונטה סמית' (עמרי שטיין)

נס ציונה הודיעה על שחרורם של דביון ברי וג’ורדן מרפי

עירוני נס ציונה הודיעה על שחרורם של דביון ברי וג’ורדן מרפי. בהודעה הרשמית שהוציא המועדון נרשם: “נס ציונה מודה לשחקנים על זמנם בכתום ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך דרכם. המשחק נגד הפועל חיפה ביום שני היה משחקם האחרון במדי הקבוצה וכעת במועדון עומלים על מציאת מחליפים לשניים. תודה ג'ורדן ודביון”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה