שלושה חודשים לאחר שחוזהו בוטל בעודו פצוע עם פגיעה במיניסקוס, ותוך כדי הליך בוררות חם ביותר מול הפועל תל אביב, מאור בוזגלו ישוב ביום ראשון למתחם חודורוב במטרה להתאמן, כפי שהמליץ לאדומים הבורר עורך הדין עמיאל תגר, כך נודע היום (חמישי) לראשונה ל-ONE.

במסגרת הבוררות סוכם למעשה כי בוזגלו ישוב לאימוני הפועל ת"א, כשלושה שבועות לאחר שעו"ד תגר שלח מכתב לשני הצדדים וביקש מהם לסגור את הנושא לפי ההתקדמות בהליך המשפטי. למרות שלא הושג סיכום ביממה שהוקצתה, הדבר נסגר לאחר מכן ועם חזרת האדומים לפעילות בוולפסון, גם בוזגלו שב למתחם.

בוזגלו מפרגן לראמוס שמנצח בתחרות בעיטות

"לאור המלצת הבורר הגיעו מאור בוזגלו והפועל תל אביב במסגרת התביעה לאכיפת הסכם להסכמה דיונית לפיה התקבלה תביעתו ומאור יושב מיידית לאימוני הקבוצה ויקבל את התנאים המגיעים לו, כשהתביעה העיקרית תמשיך וטענות הצדדים נשמרות", פסק עו"ד תגר.

כזכור, בוזגלו תבע את הפועל ת"א בסך 2 מיליון שקלים באמצעות עורכי דינו, שי אליאס ורועי אלמדאי, אחרי שביטלה את חוזהו בטענת "הכוח העליון" בדמות מגפת הקורונה – כפי שנחשף ב-ONE לפני שלושה חודשים ובתחילת החודש שעבר – כשהתביעה היא מול המועדון ומול הבעלים שרון ואיציק ניסנוב, מאיר ובועז תושב וזאב גרינברג, שערבים אישית לחוזהו מהשנה שעברה.

בוזגלו עם קלינגר. חוזר לחודורוב (שחר גרוס)בוזגלו עם קלינגר. חוזר לחודורוב (שחר גרוס)

בעוד האדומים הגיבו לבוזגלו בכתב הגנה וטענו כי הוא "מנסה לסחוט את המועדון ולהתעשר על חשבונו", כמו גם להטעיה בנוגע לפציעה שלו בין רגל ימין לשמאל (בשל הסעיף שחתם בנוגע לכך לאור הפציעות הקשות בעברו). לאחר שהרוחות התלהטו בעקבות המכתבים והתגובות בכלי התקשורת, הבורר ניסה לגשר בין הצדדים וסוכם על החזרה לאימונים עוד לפני ההכרעה הסופית בהליך.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה