חשיפה: מהלך דרמטי שעשוי לשנות את בית”ר ירושלים. בית המלוכה של איחוד האמירויות פנה היום (חמישי) למשה חוגג על ידי נציג שלו בישראל כאשר בית המלוכה, שקשור גם למנצ’סטר סיטי, רוצה להיכנס בשותפות להשקעה בקבוצה הירושלמית כאשר הידיעה פורסמה לראשונה בערוץ החדשות “i24News”.

בתוך כך, ל-ONE נודע על פי על גורמים באבו דאבי כי נציגי בית המלוכה החליטו להיכנס כשמשקיעים בקבוצת כדורגל בישראל כאשר הציעו להם תחילה את הפועל ת”א, אותה ניתן לקחת ללא עלות, לאחר מכן את הפועל ב”ש שאין לה בעלים, אך הם התעקשו על בית”ר משום שזו קבוצה מעיר הקודש ובנוסף הם יודעים על כל סיפורי על מוחמד והמלחמה בגזענות שתרמו לעניין.

כמו כן, על פי אותם גורמים, הנציגים חקרו לעומק את מצב הקבוצה, כשאגב קבוצת אבו דאבי פיתוח והשקעות מחזיקה במנצ’סטר סיטי האנגלית. יש לציין שלפי גורמים חוגג אמר להם שמבחינתו צריך להשקיע שתהיה קבוצה שיכולה לעלות לליגת האלופות ולשדרג את המתקנים שלה, ומנגד אנשי האיחוד ציינו כי זה לא מהווה שום בעיה מבחנה כספית.

הילד של יובנטוס שמגיע לבית״ר ירושלים

בסופו של דבר חוגג קיבל הזמנה רשמית לאבו דאבי כדי לחתום על הסכם רשמי ולצרף את הגורמים לבית המלוכה כשותפים בקבוצה. בנוסף, נקבע כי ביום שני אחרי ראש השנה חוגג יטוס לאבו דאבי וישנה את פניה של בית”ר מקצה לקצה.

מבית”ר ירושלים סירבו להגיב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה