החלטה דרמטית הערב (חמישי) של היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו”ד עמית פינס, ושל יו”ר בקרת התקציבים, רו”ח סיגלית סייג, כאשר לפיה הפועל תל אביב תצטרך להעמיד בטוחות של כ-5-6 מיליון שקלים, מעבר לתקציב המועדון, כדי להעביר את התקציב שלה לעונה הבאה ולפתוח אותה בליגת העל, כך נודע לראשונה ל-ONE בהמשך לחשיפה אודות הבקשה מעו”ד פינס להכריע בסוגיה הסבוכה.

1:2 לבני יהודה על הפועל במשחק הכנה

מוקדם יותר היום, עו”ד פינס הודיע להפועל ת”א כי בחוות הדעת שלו לגבי נושא החובות בחו”ל, ישנו סיכוי שההכרעה תיפול בחודש אפריל, משמע בעלי הפועל ת”א לא יכולים להעביר את העונה הבאה ללא ערבויות על החובות (מה שקרה עד כה), לפחות על מחצית מהם, כך שההערכה היא שהם יצטרכו כ-5-6 מיליון שקלים מתוך כ-12 מיליון שקלים, כשמדובר על שלב מתקדם של העונה, לקראת סיומה.

עו"ד עמית פינס ועו"ד שאול קוטלר (שחר גרוס)עו"ד עמית פינס ועו"ד שאול קוטלר (שחר גרוס)

בתוך כך, לחץ גדול מופעל על היועץ המשפטי של ההתאחדות, שעבד לשעבר באותו תפקיד בהפועל ת”א וממנו צופה שיתערב שוב לטובת המועדון ויעזור לו לצלוח את האתגר הכלכלי, כאשר אחד מבעלי המועדון, זאב גרינברג, השתולל וזעם נוכח כך, לפי גורמים. את ההחלטה קיבל עו”ד פינס לאחר שביקש סטטוס מעודכן מפיפ”א, שדנה בתיקים עוד לפני שהועברו ל-CAS לערעור המאוחד, ולפי חוות דעתו של עו”ד יוסי גייר, שמייצג את האדומים בסוגיה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה