ההתאחדות לכדורגל ממשיכה לסעור מאז נכנס לתפקיד אורן חסון כיו"ר ההתאחדות. מה שחשבו שיהיה לסיפור הצלחה ושקט, הפך למלחמה ולמאבק גדול שלא זכור בהתאחדות לכדורגל שנים רבות.

כזכור, בפני חסון גם עומדת עדיין פרשת ניגוד העניינים והגלידריות, כאשר בניגוד לתקנון הוא לא דיווח לוועדת ההכשר וכינס במחשכים כאשר בפעם הראשונה הוא לא דיווח ע”פ התקנון כפי שהיה אמור ולמעשה הסתיר את האמת. היא קבעה שהוא פעל בניגוד לתקנון, ולא דיווח לה את מה שהוא היה אמור לפי התקנון לפני כשמונה חודשים.

צפו בחברי הוועדה מגיעים לישיבת הנהלה

פרשת ניגוד העניינים של חסון עוד רחוקה מלהסתיים. לחסון יש גם על הראש את עובד ההתאחדות שהתגלו אי סדרים כספיים חמורים לגביו כפי שחשפנו ב-ONE ועדיין הוא לא דאג לערב את המשטרה ולחקור לעומק את הדברים.

מנגד חסון גם מקדיש שעות רבות להקמת המזכירות, הסיפור הגדול הוא רצונו של חסון שעו"ד מורן מאירי לא ישב במזכירות. חסון אמר לאנשי ההתאחדות: "אני לא אשים אותו במטבחון שלי". אך בפגישה שהייתה עם אנשי מרכז מכבי, הם אמרו לו שע"פ ההסכם בין המרכזים חסון לא יקבע למכבי מי יישב במזכירות וכי מבחינתם עו"ד מאירי הוא נציגם.

עו"ד מורן מאירי (נעם מורנו)עו"ד מורן מאירי (נעם מורנו)

אך חסון לא מוכן לשמוע על כך, מבחינתו מאירי הוא סדין אדום. חבר הנהלה בכיר אמר ל-ONE: "חסון גורם למלחמות שלא היו שנים בהתאחדות. במקום להביא לשלום, הוא יגרום למאבקים חסרי תקדים בהתאחדות לכדורגל".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה