המשנה למנכ”ל משרד הבריאות, פרופסור איתמר גרוטו, הגיע הערב (שני) להתארח באימון מכבי תל אביב, זאת לאחר שמנכ”ל המועדון הצהוב, עדלי מרכוס, הזמין אותו להתרשם מהפעילות, ההקפדה על ההנחיות, התנאים במתקן והאתגרים שעומדים בפני הקבוצות. גרוטו שוחח עם השחקנים והמאמנים וסיפר מה עומד מאחורי ההנחיות וגם השיב לשאלות. 

שחקני מכבי העלו בפני פרופ' גרוטו את החששות שלהם ובין היתר הודגש נושא הקושי בבידוד של חודשיים ושאלת בדיקות הקורונה. גרוטו ענה לשחקנים: "אני מקשיב ומבטיח שניקח את זה בחשבון. נבדוק האם נוכל להקל על שחקני הליגה מבחינת ההגבלות". 

איתמר גרוטו באימון מכבי תל אביב (צילום: מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית)איתמר גרוטו באימון מכבי תל אביב (צילום: מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית)

עוד לפני הביקור, סקוטי ווילבקין לא נררגע ולאחר שכבר תקף את מנהלת הליגה בחודש שעבר, צייץ בטוויטר מסר עוקצני: “זה משעשע ועצוב בו זמנית איך שהליגה יודעת בדיוק איך אנחנו האמריקאים מרגישים ועדיין לא משנים דבר. חחח. אם אתם רוצים להראות כמה עקשן אפשר להיות, תסתכלו על הכדורסל בישראל בקיץ כדוגמה”.

עוד הוסיף הגארד: “ואל תתנו לי את משרד הבריאות כתירוץ. כשבמשרד הבריאות אמרו בלי אוהדים או בלי יותר מ-5,000 אוהדים לנו ולירושלים היו יותר מ-5,000, אז אפשר לעשות דברים טוב יותר”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה