השתוללות הקורונה פגעה קשות בכדורגל האיטלקי בפרט, עקב המצב הקשה במדינה, שחוותה את הזעזוע הכי קשה באירופה בעקבות הנגיף. לצד השבתת הליגות, לא מעט שחקנים נדבקו בעצמם בקורונה, והראשון מביניהם הוא דניאלה רוגאני, בלמה של יובנטוס, שהיום (שלישי) נודע כי גם חברתו, מיקלה פרסיקו, אובחנה גם היא כחולה בנגיף.

פרסיקו העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם האישי שלה ובו פרסמה על האבחנה: “אני חיובית אבל חסרת סימפטומים! שלום לכולם, אני הרגע קיבלתי את התוצאות ורציתי לעדכן אתכם על מצב הבריאות שלי, אני מרגישה טוב! תודה לכולם על התמידה”.

שחקני ריאל מדריד במסר חשוב לאוהדים בבית

רוגאני בעצמו התראיין מוקדם יותר באיטליה וסיפר על מצבו: “אני בסדר גמור, אני מרגיש די טוב. לא היו לי את הסימפטומים שכולם דיברו עליהם בחדשות. הייתי אחד מהראשונים בסביבה שלי שנדבק, אני מקווה שזה עזר להגביר את המודעות להיות זהירים, אני בר מזל”.

תגובת התקשורת להודעה כי הוא חולה: “זה היה מפתיע, זו הייתה ‘פצצה’ עבור התקשורת. מכן אני מודה לכל הציבור על ההודעות והתמיכה. אני עכשיו נח טוב, וכולנו נתגבר על הסיטואציה הזאת”. כשנשאל מה הוא עושה במהלך הבידוד כדי להעביר את הזמן, התלוצץ וענה: “סיימתי לצפות בכל הסדרות נטפליקס, ואשמח לשמוע עוד המלצות”.

המודל לחיקוי שלו בכדורגל, עליו הוא גדל: “תמיד הייתי בלם או קשר אחורי, אבל אני אוהד יובנטוס, אז הייתי באופן קובע קונה חולצה של אלסנדרו דל פיירו כל עונה. זו הייתה מסורת לי ולאבא שלי לקנות לי את החולצה שלו יחד עם נעליים”.

אלסנדרו דל פיירו. המודל לחיקוי של רוגאני (רויטרס)אלסנדרו דל פיירו. המודל לחיקוי של רוגאני (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה