התקרית שהתרחשה ביציע הכבוד בין המנהל המקצועי של בית”ר ירושלים, יוסי בניון, לאחד מאוהדי הקבוצה אחרי ההדחה ברבע גמר הגביע מול מכבי פתח תקווה באצטדיון בנתניה, עשויה להתפתח לחילופי תביעות בין כוכב העבר לאוהד משה זנאשווילי. בניון, שלמעשה היה זה שהותקף מילולית על ידי האוהד, מתכוון להגיש תלונה נגדית על הכפשה והגשת תלונת שווא לכאורה, זאת במידה ויצטרך להגיע לתת עדות במשטרה. 

על פי כל העדים לתקרית, בניון לא הגיע לעימות פיזי עם האוהד וכעת ONE מביא לכם לראשונה את גרסתו של המנהל המקצועי: ״המשחק הסתיים וכולנו היינו מבואסים, הגיע אוהד לתא הצפייה שלנו והתחיל לצעוק ולהשתולל, הוא אמר בציניות לחוגג ‘תחתים את בניון לארבע עונות’, אני עניתי לו ואמרתי לו ‘למה ארבע? אפשר גם עשר’ וביקשתי מהמאבטחים שיוציאו אותו מתא הצפייה כשאני לא מבין איך הוא בכלל נכנס אליו”.

לוזון: ״נבוא לחצי הגמר לנצח״

עוד הוסיף בניון: “בתגובה, אותו אוהד אמר לי ‘קוקסינל’, באותו רגע אמרתי לו ‘מי אתה שתדבר ככה’ וקפצו מאבטחים שבאו להרחיק אותו מתא הצפייה. אני הלכתי לשבת בצד השני, לא נגעתי בו, כלום. אחרי זה באו אלי וסיפרו לי שאותו אוהד ספג אגרוף ושהוא יודע מי האוהד שנתן לו את האגרוף ושהוא יתחשבן איתו״. 

יש לציין כי כל הנוכחים בתא הצפייה שהיו עדים לאירוע תומכים במאת האחוזים בגרסתו של בניון. בנוסף לכך,  אוהד אחר שהיה נוכח באירוע ולקח בו חלק, הביע צער על התקרית. במועדון הירושלמי בטוחים כי זנאשווילי מנסה לנצל את הסיטואציה כדי לסחוט כספים בעתיד בעזרת תביעה, אבל בניון לא מתכוון לוותר וכאמור יגיש תביעה נגדית במידה ויתבקש להגיע לתת עדות בנושא. 

יוסי בניון ביציע (חגי מיכאלי)יוסי בניון ביציע (חגי מיכאלי)

מבית״ר נמסר: ״בסיום המשחק מול מכבי פתח תקווה מספר אוהדים הגיעו לתא הצפייה של הנהלת בית״ר ירושלים והחלו לקלל את יוסי בניון. בין הצדדים התפתח עימות מילולי קצר, אך אנחנו מחדדים שוב כי העימות הפיזי היה בין אוהדים שהיו באזור תא הצפייה באותו זמן. יוסי בניון לא היה מעורב באלימות פיזית וכל מי שטוען כך ייאלץ להביא הוכחות או לשאת בדין בגין פרסום שווא".
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה