המחזור ה-19 בליגה הגרמנית נפתח הערב (שישי) כאשר דורטמונד השתוותה באופן זמני לבאיירן מינכן שבמקום השני עם ניצחון ביתי קליל של 1:5 על קלן מתחתית הבונדסליגה. מדובר בניצחון השני של השוורצגלבן בזירה המקומית, כשהאורחת מנגד הפסידה דווקא לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. מי שבלט עם שער חמישי בשני משחקים בקבוצה הוא הרכש ארלינג בראוט הולאנד.

הצהובים-שחורים הצליחו למצוא את הרשת מהר משחשבו, כאשר ג’יידון סאנצ’ו מצא בכדור רוחב מדויק את רפאל גריירו שהמשיך בנגיעה פנימה מתוך הרחבה עוד לפני סיומה של הדקה הראשונה. היה זה הבישול ה-11 העונה של הכישרון האנגלי הצעיר, והדבר עזר לדורטמונד להשתחרר ולשחק כשהיא הרבה יותר נינוחה.

השער השני לא איחר להגיע, כשהפעם מרקו רויס היה חתום עליו. מאטס הומלס מצא את חברו בכדור ארוך ומדוד, והקשר המשיך בנגיעה נפלאה פנימה. תחילה השער נפסל בטענת נבדל, אך בתום התערבות ה-VAR הגול של החבורה של לוסיאן פאברה אושר בדרך ליתרון המבטיח.

בדקה ה-48 המארחת סגרה עניין כאשר רויס הכניס כדור עומק נהדר לסאנצ’ו, והאנגלי המשיך פנימה עם סיומת טובה לרשת הגבוהה. קלן הצליחה לצמק אחרי וולה אדיר של מארק אות’ מצד שמאל לפינה בדקה ה-65, אבל אז הגיע הרגע של ארלינג בראוט הולאנד, שעלה מהספסל וכבש מקרוב בדקה ה-77 בבכורה שלו בסיגנל אידונה פארק. בדקה ה-87 כבש הנורבגי את השני שלו, השלים צמד אדיר וסגר את תוצאת המשחק.

בצרפת, ניס וראן נפרדו ב-1:1. קספר דולברג כבש לניס (48), פלאביין טאיט איזן לראן (81). 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה