זה היה מהיר וקצת מפתיע, אבל כבר לאחר שני מחזורים שמעון הדרי סיים את תפקידו כמאמן הפועל אום אל פאחם. המאמן, שהעלה את הקבוצה מליגה א’ ללאומית קיבל אמש (ראשון) את ההודעה מראשי המועדון, איתם צפוי להיפגש בהמשך היום ולסיים רשמית את דרכו.

א.א פאחם פתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים, 3:2 מול בני סכנין ו-3:2 מול הפועל רמת גן, אך בשני המשחקים למרות ההפסד הראתה יכולת טובה ולא נפלה מיריבותיה המנוסות יותר.

שחקני אום אל פאחם חוגגים (עמרי שטיין)שחקני אום אל פאחם חוגגים (עמרי שטיין)

“היום אנחנו אמורים להיפגש ולסיים את זה. האמת היא שגם בהפסדים שיחקנו כדורגל טוב, באמת קבוצה טובה. כנראה שאין סבלנות” אמר שמעון הדרי ל-ONE, “אני מאמין בתהליכים. אם היו עשרה מחזורים והיינו מפסידים הייתי אומר ‘זה לא הולך’ וקם והולך לבד, אבל שני מחזורים?! במיוחד אחרי שבאמת שיחקנו כדורגל נהדר. נתנו ארבעה שערים, גם נגד סכנין וגם נגד הפועל רמת גן נתנו תצוגה. אבל יש חוסר מזל, קצת נאיביות. מבחינתי אני מאמן של תהליכים, לא מאמן של לתת בום וזבנג והם ידעו את זה”.

האם מופתע מהמהלך: “ממרום גילי והניסיון שלי בכדורגל אני לא מופתע מכלום, אבל ציפיתי לקצת יותר. הם רצו להחתים אותי לחמש שנים ואמרתי להם ‘לא, בואו כל שנה נחייה את השנה שלנו’. הגשתי להם תוכניות למחלקת הנוער לארבע שנים וקיבלנו תמורת זה אימוץ לקבוצות הנוער בסכומים יפים. התחלתי תהליך. יום אחרי שאסיים ואסגור את הסיפור, וכמובן שהם יצטרכו לשלם את החוזה שלי, זה נגמר, אחרי המבול”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה