יו”ר שדולת הספורט, ח”כ יואל רזבוזוב ממפלגת “כחול לבן” קיים היום (ראשון) פגישה עם ספורטאים בכירים, מאמנים, יושבי ראש באיגודים ואנשי ספורט נוספים בנוגע למצב הספורט הישראלי נוכח הקיפאון שנוצר משתי מערכות הבחירות הצמודות. הפגישה נערכה סמוך לבניין הוועד האולימפי בתל אביב.

בפגישה תקופתית שנערכת אחת לכמה זמן, עלו על השולחן סוגיות שמאיבות על הספורטאים הישראלים, פחות משנה למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 ורגע לפני תחילת עונות התחרויות הקרובה, כאשר ברקע הרפורמה בתקציב הספורט שפוגעת בספורטאים ובשכרם הרי שחלקם עדיין לא קיבלו כספים שמגיעים להם על הישגיהם.

יואל רזבוזוב עם אנשי הספורט (מערכת ONE)יואל רזבוזוב עם אנשי הספורט (מערכת ONE)

בשיחה, ח”כ רזבוזוב יצא נגד הפוליטיקאים שנזכרים בספורט רק בתקופת בחירות: “תמיכה בספורט זה לא רק להתקשר לספורטאים אחרי שהם זוכים במדליה. תמיכה בספורט היא בראש ובראשונה הקצאת משאבים. מימון. יש כסף, אבל הממשלה פשוט החליטה לחלק אותו לעצמה ולמקורבים, בהסכמים קואליציוניים ובדילים פוליטיים. כשזה מגיע לתקציב, הספורט הופך לתחביב”.

עוד הוסיף ועקץ ח”כ רזבוזוב: “התפקיד של הנהגת המדינה הוא לא לעשות סלפי עם ספורטאים ולא לברך כשהם כבר מצליחים - התפקיד של הנהגה הוא להביא אותם לשם. להביא אותם הצלחה. עוד לא ביקשו מכם סלפי? טוב, נשארו עוד 3 שבועות עד לבחירות, אולי עוד יפנו אליכם”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה