משטרת ישראל פתחה הבוקר (רביעי) בחקירה בחשד למשיכות כספים לא חוקיות מחשבונו של מגן מכבי חיפה, סאן מנחם. בנוסף, שחקנים מהפועל תל אביב וממכבי חיפה טוענים כי נעקצו במסגרת הפרשה, כאשר השחקנים התלוננו בפני המועדונים על כך בימים האחרונים והבוקר הנושא תפס תאוצה. לאחר תלונתו של מנחם, גם אוראל דגני וניר לקס הגישו תלונה.

בתחילה הוגשה ליחידת ההונאה של מחוז תל אביב תלונה אחת בלבד, על ידי מנחם עצמו. שחקנים נוספים שטוענים כי נעקצו הם דולב חזיזה ורז מאיר ממכבי חיפה ואוראל דגני, ניר לקס, שחר הירש, שי אליאס, רועי זיקרי ורז כהן.

האם הפועל צריכה לשדרג לדגני את החוזה?

במשטרה בודקים חשד לפיו עבריינים זייפו את פרטיהם של השחקנים והשתמשו בהם כדי לגנוב כספים מחשבונותיהם וכרטיסי האשראי שלהם. לגבי שלושה משחקני הפועל, הרי שאותם עבריינים פרצו על פי החשד לחשבון הבנק הדיגיטלי, על מנת למשוך כספים דרך האפליקציה, אך המערכת הבנקאית חסמה אותם. לשלושה נלקחו הכספים דרך פקידים בבנק.

יש לציין כי חלק משחקני הפועל ת"א ניגשו לתחנות משטרה הקרובות לביתם כדי להגיש תלונה ונאמר להם שאין צורך להגיש תלונה על תלונה, שכן הנושא כבר בטיפול המשטרה. ל-ONE נודע כי אחת התלונות שכן התקבלו במשטרה היא של אחד משחקני הפועל, כאשר אחד מהעבריינים נתפס “על חם” כשניסה לעקוץ אותו בסניף בנק, אך הבנקאים עלו עליו והעבריין ברח מהמקום. שני שחקנים שנעקצו בשיחות מול הבנקים כדי שיוחזר להם הכסף דרך הביטוח.

שחקן אחר שמע על ניסיון משיכה מסניף בנק, לא שלו, ואכן נעקץ. אותו שחקן אמר ל-ONE: "לפחות יש ביטוח והכסף חוזר, אבל כן המצב לא נעים בכלל". "רק אלוהים יודע מה קורה, הסיפור הזה הזוי", אמרו בהפועל ת"א ל-ONE. "השחקנים דיברו על זה אתמול וחשבנו שהם צוחקים, לא היו לחוצים, הבוקר פתאום נהיה בלאגן". לפי אנשי הפועל החשד המרכזי הוא שבין היתר, אותם עבריינים נכנסו לסניפי בנקים ומשכו משם את הכספים. “לאט לאט אנחנו מבינים שזאת הונאת ענק. השחקנים הונחו להגיש תלונות במשטרה".

"אני לא יודע יותר מדי, רק שניסו להונות הרבה שחקנים", אמר אחד השחקנים ל-ONE. "העברתי את הפרטים למי שצריך, הבנתי שזייפו תעודות זהות, זייפו פרטים נוספים ומשכו כספים. מקווים שהכל ייגמר מהר בעזרת השם".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה