על פי ‘ספורט’ הקטאלוני, ניקולה מירוטיץ’, שיהפוך לשחקן חופשי ב-1 ביולי, שוקל לדחות הצעות מדאלאס מאבריקס ויוטה ג’אז ולעזוב את ה-NBA ופתוח לחזרה לאירופה וליתר דיוק, למעבר מפתיע לשורות ברצלונה.

הפאוור פורוורד הספרדי-מונטנגרי בן ה-28, שעבר במהלך העונה החולפת בשורות מילווקי באקס, אליה עבר בטרייד מניו אורלינס פליקנס, יהפוך ביום שני הקרוב לשחקן חופשי ועל פי הדיווחים מחזיק בהצעות מדאלאס מאבריקס ויוטה ג’אז. עם זאת, לטענת ‘ספורט’, היעד הבא של מירוטיץ’ עשוי להיות דווקא ברצלונה. 

ניקולה מירוטיץ' במדי שיקגו בולס (רויטרס)ניקולה מירוטיץ' במדי שיקגו בולס (רויטרס)

בעונה החולפת, מירוטיץ’ סייע למילווקי להגיע לגמר המזרח, בו כידוע הפסידו לאלופת ה-NBA החדשה טורונטו רפטורס 4:2, כאשר הפורוורד אשר מתנשא לגובה של 2.08 מטרים, רשם במהלך העונה הסדירה ממוצעים של 15.2 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים ב-27.1 דקות למשחק למשך 46 משחקים. כעת, לאחר חמש עונות ב-NBA בהן שיחק בשיקגו בולס, ניו אורלינס פליקנס ומילווקי באקס, מירוטיץ’ עשוי לעזוב את הליגה הטובה בעולם ולשוב לספרד. 

ניקולה מירוטיץ' (רויטרס)ניקולה מירוטיץ' (רויטרס)

אגב, חשוב לציין כי מירוטיץ’, שעשוי כעת להצטרף כאמור לברצלונה בנסיונה להשיב את תואר האליפות בספרד לאחר חמש עונות שחונות וכמו כן, לזכות ביורוליג בפעם השלישית בתולדות המועדון, גדל דווקא בשורות היריבה הגדולה, ריאל מדריד, במדיה שיחק בין 2008 ו-2014 ועמה זכה באליפות ספרד אחת, בשני גביעים ובשני סופרקאפים ספרדיים.

ניקולה מירוטיץ' במדי ריאל מדריד (רויטרס)ניקולה מירוטיץ' במדי ריאל מדריד (רויטרס)

# כמו כן, מי שיעשה את הדרך ההפוכה בדרך לליגה הטובה בעולם הוא ניקולו מלי. הפוואר פורוורד של פנרבחצ’ה מסיים חוזה של שנתיים אצל הקבוצה הטורקית, ויצטרף לניו אורלינס פליקנס, שבחרה את זאיון וויליאמסון במקום הראשון הדראפט זה עתה.

# עדיין ב-NBA: ע”פ דיווחים בארה”ב, לוס אנג’לס לייקרס, שיקאגו בולס ודאלאס מאבריקס מנסות לצרף את פטריק בוורלי, שמוגדר כעת כשחקן חופשי אחרי שעזב את הקליפרס אחרי שנתיים.

#  דווייט פאוול הסכים להאריך את חוזהו בדאלאס, שיעמוד כעת על 33 מיליון דולר לשלוש שנים.

# האם דריק רוז בדרך ליעד חדש? ע”פ דיווחים הרכז ששיחק בעונה החולפת במינסוטה ורשם 18 נקודות בממוצע ב-51 משחקים צפוי להסכים להצעה של דטרויט פיסטונס, שהציעה לו חוזה לשנתיים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה