הפועל תל אביב לא מימשה את האופציה שלה על ג'זוף גנדה, שתמה ב-15.6, ועל הנייר הוא נחשב כעת לשחקן חופשי עם כרטיס השחקן שלו בידיו. עם זאת, ל-ONE נודע כי האדומים עשויים להודיע על מימוש האופציה לשחקן למרות שהזמן חלף, כשהם מסתמכים על העובדה ששבת הוא לא יום משפטי. 

ל-ONE נודע עוד כי קבוצות צמרת בכדורגל הישראלי עקבו אחר ההתפתחויות בגזרתו לאחרונה, כאשר הוא כבר הוצע למכבי תל אביב ולהפועל באר שבע, בהנחה שהפועל ת"א לא תאריך מולו את ההתקשרות, אך רגע לפני הדד-ליין המועדון הודיע לשחקן על כוונתו, וטרם ברור אם גנדה מחויב לכך משפטית או שיעדיף להישאר בוולפסון בכל מקרה.

מאמן יונייטד חושף: אימון ביתי לחלוצים

עד כה השחקן החזיק ב-20 אחוזים מכרטיס השחקן שלו, האדומים החזיקו ב-40 אחוזים, כמו גם איזי שרצקי בעלי עירוני קריית שמונה קבוצתו הקודמת, ממנה עבר למתחם חודורוב לאחר בוררות בשלהי עונת 2016/17. כעת, לא ברור מה המצב, כאשר הפועל ת"א טרם שילמה 350 שקלים כפי שצוין בחוזה עד הערב. 

מעבר לכך, הפועל ת"א פנתה לשחקן בשעות הערב במכתב שבו ביקשה ממנו הארכה נוספת של הדד-ליין למימוש האופציה (המקורי היה בתחילת החודש), עד לאחר מחנה האימונים שייערך בפולין באמצע החודש הבא, אולם השחקן סרב לכך ובחר לצאת לדרך חדשה.

ג'וזף גנדה (שחר גרוס)ג'וזף גנדה (שחר גרוס)

"הפועל ת"א לא מימשה את האופציה בשל תנאים השמורים עמה", נמסר מטעם גנדה ל-ONE. "הפועל ת"א ביקשה את להאריך את תאריך מימוש האופציה עד לאחר מחנה האימונים, אך ג'וזף סרב. לאור האמור, הוא מבקש להודות בכל לבו להפועל ת"א ולאחל לה בהצלחה. ג'וזף כבר מוכן לאתגר הבא".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה