הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה מבשלות את הצטרפותן למפעלים האירופיים של פיב"א כאשר האדומים יודיעו רשמית על השתלבות במוקדמות ליגת האלופות, ואילו הכתומים - אם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות - ישחקו ביורופקאפ, גורמים אישרו למערכת ONE.

כידוע, בעונת 2018/19 האלופה מכבי תל אביב תשחק ביורוליג. סגניתה ומחזיקת הגביע הפועל חולון תשוב לשלב הבתים של ליגת האלופות, לשם מצטרפת גם הפועל ירושלים שנשרה מהתחרות ביורוקאפ. כל קבוצה צפויה לקבל מהמנהלת כ-50,000 שקלים מענק עבור כל משחק באירופה. 

שחקני הפועל ת"א (שחר גרוס)שחקני הפועל ת"א (שחר גרוס)

ראשי הפועל ת"א נועדו בימים האחרונים עם גורמים בקבוצות השונות בליגה כדי ללמוד על היערכות לוגיסטית למפעל האירופי כאשר בשלב ראשוני האדומים יחתמו על חוזה למשחקי מוקדמות הצ'מפיונס ליג עם "סעיף פרישה" מיוחד המאפשר להם לעזוב את המסגרת האירופית במידה וינשרו ליורופקאפ. לדוגמא, אשתקד, אסטודיאנטס הספרדית - קבוצתו של סילבן לנדסברג - הודחה מליגת האלופות, ובמקום להמשיך במפעל המשני של פיב"א, פרשה למסגרת המקומית בלבד. 

לגבי הכתומים? המועד הסופי להירשם לאירופה באמצעות המנהלת הינו ה-22 ביוני, אולם נס ציונה זכתה להארכה עד ה-3 ביולי כאשר גורמים בקבוצה סיפרו למערכת ONE כי המועדון ב-80% וודאות ירשום היסטוריה וישתלב בזירה האירופית. 

אוהדי נס ציונה. ממלאים היטב את האולם הביתי (איציק בלניצקי)אוהדי נס ציונה. ממלאים היטב את האולם הביתי (איציק בלניצקי)

קבוצתו של נדב זילברשטיין, שנעלה את תמונת הפלייאוף בעונה החולפת, עשתה צרות למכבי ת"א בסדרת רבע הגמר עד שהקלע דקוואן קוק נפצע והם הודחו אחרי 3:1. הכתומים חיברו סגל זרים נהדר אשתקד וקינחו עם צירופו של קאליף ווייאט, וכעת עם שובו של אלוף השלשות לשעבר באולסטאר ה-NBA.

הכתומים יוכלו לארח משחקים באולם "לב המושבה" למרות גודלו הצנום. העובדה שמידי עונה הם מצליחים למלא את היציעים ולמכור את כל המנויים זה תוספת הוכחה להערכה ואהדה שהם מקבלים מתושבי העיר שמחוברים לשחקנים ולקבוצה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה