ויניסיוס ג’וניור יצר לאחרונה לא מעט עניין על המגרש עם כמות עבירות וקללות בלתי סבירה שהוא סופג מדי משחק, אבל לכוכב של ריאל מדריד יש גם לא מעט אקשן מחוץ לדשא. החוזה של הקיצוני עם נייקי איתה היה חתום עד 2028 בוטל בעקבות אי הסכמות והיחס שקיבל במהלך המונדיאל האחרון, וכעת הוא מחוזר על ידי לא מעט חברות.
חברות כמו פומה ואדידס כבר במרדף אחרי הברזילאי של הבלאנקוס, ששיחק עם נעליים שחורות במשחקיו האחרונים (מול ולנסיה החליף בחזרה לנעליים של נייקי כי אלו שעלה איתן במקור לא היו לו נוחות). ויניסיוס מחפש חוזה גבוה בדומה לניימאר שמרוויח 25 מיליון אירו לעונה עם פומה וליאו מסי שמקבל 19 מיליון אירו לשנה מאדידס. כריסטיאנו רונאלדו וקיליאן אמבפה מקבלים 18 ו-14 מיליון בהתאמה מנייקי.
בנובמבר האחרון, נציגיו של ויניסיוס ביקשו מנייקי הגנה על המותג ‘BailaViniJr’ כדי לפעול מסחרית באירופה. הוא ביקש זאת לא כדי בהכרח להביא מוצרים לשוק עם המותג הזה, אבל כדי למנוע מאחרים להשתמש בתווית הזו. ב-2018 כשחתם בריאל לכוכב לא היו יותר מדי הסכמי ספונסר, אבל בספרד מדווחים שכעת לא מעט חברות רודפות אחריו.
ויניסיוס עצמו חתום עם תשע חברות: Golden Concept (שעונים), One Football, BeNational, דולצ’ה וגבאנה, פפסי, EA Sports, Vivo, Ze Delivery ו-Royalty. הצמיחה שלו ברשתות החברתיות היא חלק מהגורמים לרצון של הרבה מותגים להיקשר אליו. הוא צובר כמיליון עוקבים נוספים בכל חודש. כאשר נחת בברנבאו היו לו 1.5 מיליון עוקבים וכיום יש לו 29 מיליון, כשביולי האחרון היו לו 21.