אמנם פורוורד מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, ליאור אליהו, שוהה בחופשה פרטית בארצות הברית, אך ל-ONE נודע לראשונה שהתקיימה פגישה מכרעת בין נציגי השחקן לקבוצה, שדנה על עתידו של הישראלי במועדון.

אחרי סיום הפגישה, התחושה בסביבתו של אליהו היא שמכבי הראתה לליאור אליהו את הדלת החוצה, כמו לגור שלף. בפגישה נכחו מטעם מכבי, המנכ"ל המשותף, דני פדרמן והמנהל ניקולה וויצ'יץ' שמסתמן שעומד להיות דמות דומיננטית מאד במועדון. מצד אליהו, נכחו אביו, אבנר ועו"ד יוסי גאייר.

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, במכבי הציעו לאליהו חוזה חדש בסך של 500 אלף דולר. עפ"י החוזה של אליהו עם מכבי, הפורוורד היה אמור לקבל בעונה הבאה כ-850 אלף דולר נטו.

במכבי למעשה בונים על כך שאליהו לא יימצא קבוצה אחרת באירופה ויסכים להישאר בישראל בתנאים החדשים והמופחתים. בפועל, נראה שדרך המחשבה הזו תוביל לכך שאליהו יעזוב את מכבי ת"א. הפורוורד של מכבי יכול להשוות את הצעתם החדשה של הצהובים בכל קבוצת יורוליג ואפילו קבוצת יורוקאפ, שיכולות ללא כל בעיה לעמוד בתנאי השכר שלו.

וויצ'יץ': מתרגש להתחיל לעבוד במכבי

מכבי יכולה לחתוך את את החוזה של אליהו ע"י תשלום של קנס על סך של כ-100אלף דולר, ובכך להשתחרר מן החוזה. שני הצדדים סיכמו בסיום הפגישה היום לקחת את סוף השבוע, לחשוב על פתרונות יצירתיים וצפויים להיפגש שוב בתחילת השבוע הבא.

צפו בסיכום השבוע ב-60 שניות - כולל הגול המדהים של ניימאר. לחצו כאן

אליהו כזכור נמצא תחת חוזה במכבי לעונה הקרובה בה ירוויח משכורת עתק בקנה מידה לשחקן ישראלי בליגת העל. חוזהו של אליהו, המוערך בכ-850 אלף דולר נטו, עשוי לזנק בעונה הבאה לראש רשימת מקבלי השכר במועדון ומעיק על הקבוצה.

אליהו. בדרך החוצה? (משה חרמון)
אליהו. בדרך החוצה? (משה חרמון)
 

אם הצדדים לא יגיעו להסכמה, אליהו, שכזכור זוכה למעקב מקבוצה רוסית ואלופת טורקיה הטרייה, גלאטסראיי, בשורותיה משחקים מילאן מצ'באן וקרלוס ארויו, ששיתפו פעולה עם הישראלי, ישקול את המשך דרכו בשוק השחקנים החופשיים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה