״בהתחלה היה ללינוי קשה כי היא הייתה ביישנית, אבל עם הזמן התרגלה והבינה שלפן התקשורתי והפיננסי יש חלק משמעותי בהגעה להישגים ספורטיביים״. כך אמר אופיר אבן, מנהלה האישי של לינוי אשרם בראיון לתכנית ביזנס אולימפי המשודרת בערוץ ONE.
 
בתכנית השלישית של ביזנס אולימפי אבן שיתף איתנו את העבודה הקשה שעומדת מאחוריי בניית תכנית שיווקית לספורטאי אולימפי, בדקנו מה עומד מאחורי המספרים של הימים האולימפיים האחרונים, חקרנו מהו הפוטנציאל העסקי של קריירה כקופצת משולשת ונצואליינית ואיך מועדון ברצלונה נכנס כאן לסיפור?

איך הופכים ספורטאי אולימפי למותג?

 
״הנושא של סיקור ספורטאים אולימפיים הוא קשה יותר כי הסיקור הנרחב יותר הוא לענפים הגדולים יותר, ללינוי היה גם הרבה מזל שאימץ אותה ספונסר לפני הפריצה״. עוד הוסיף מנהלה של אשרם: “הוועד האולימפי בישראל עובד כל יום כל היום כדי להשיג מפרסמים לספורטאים האולימפיים שלנו ומגיע להם שאפו ענק״, הוסיף אבן וסיכם לגבי התחושות של לינוי לקראת התחרות: ״היא מרגישה מצוין והיא מאוד נרגשת לקראת התחרות״.

לינוי אשרם (רדאד ג'בארה)לינוי אשרם (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה