לאחר 26 שנים, אינטר מילאנו החליפה ספונסר. הנראזורי אישרו היום (רביעי) כי נותנת החסות ‘פירלי’ הוחלפה ב-’סוסיוס’, מבית היוצר של ענקית הטכנולוגיה ‘אפלטון בלוקצ’יין’. הלוגו של נותנת החסות החדשה יהיה זה שיתנוסס על החולצה הכחולה-שחורה החל מהעונה הקרובה. 

לפי הדיווחים באיטליה, אינטר הכניסה לקופתה מהעסקה עם פירלי כ-12 מיליון אירו בעונה, סכום נמוך לעומת מועדונים אחרים ברחבי אירופה, שמרוויחים כ-25-35 מיליון אירו. המועדון צפוי לקבל במסגרת העסקה החדשה כ-20 מיליון אירו. 

אלסנדרו אנטונלו, מנכ”ל הקבוצה, אמר: “אנו גאים מאוד להכריז על השותפות הזו. ההסכם הזה מקשר אותנו עם מותג גדול ומוביל. עסקה כזאת מאשרת את הצמיחה והגדילה של אינטר”. 

מה צריך לעשות ממפיס כדי להשתלב בברצלונה?