לאחר 26 שנים, אינטר מילאנו החליפה ספונסר. הנראזורי אישרו היום (רביעי) כי נותנת החסות ‘פירלי’ הוחלפה ב-’סוסיוס’, מבית היוצר של ענקית הטכנולוגיה ‘אפלטון בלוקצ’יין’. הלוגו של נותנת החסות החדשה יהיה זה שיתנוסס על החולצה הכחולה-שחורה החל מהעונה הקרובה. 

לפי הדיווחים באיטליה, אינטר הכניסה לקופתה מהעסקה עם פירלי כ-12 מיליון אירו בעונה, סכום נמוך לעומת מועדונים אחרים ברחבי אירופה, שמרוויחים כ-25-35 מיליון אירו. המועדון צפוי לקבל במסגרת העסקה החדשה כ-20 מיליון אירו. 

אלסנדרו אנטונלו, מנכ”ל הקבוצה, אמר: “אנו גאים מאוד להכריז על השותפות הזו. ההסכם הזה מקשר אותנו עם מותג גדול ומוביל. עסקה כזאת מאשרת את הצמיחה והגדילה של אינטר”. 

מה צריך לעשות ממפיס כדי להשתלב בברצלונה?

חדש! לחצו לכל הטבלאות והתוצאות מליגות הנוער והנערים בישראל