אם היו מבקשים מכם לציין שחקן אשר מזוהה עם ריאל מדריד, ספק רב אם אפילו אחד מכם היה מציין את המגן השמאלי הצרפתי פרלאן מנדי. יש לו אמנם 2 שערים ו-2 בישולים ב-21 הופעות בלבד בעונת האליפות של ריאל מדריד (שאולי תסתיים עם זכייה באלופות), אבל זה לא טוני קרוס ובטח לא קארים בנזמה.

בכל הקשור לצד הפיננסי של מגן נבחרת צרפת, שם זה כבר פחות מעניין בין אם הוא מזוהה ובין אם לאו. הונו האישי מוערך בכ-50 מיליון אירו, כאשר המשכורת שלו עומדת על כ-10 מיליון אירו בכל עונה. תוסיפו לכך את העובדה ששוויו בשוק היום עומד על כ-50 מיליון אירו ותקבלו נכס של ממש בחלק האחורי של קרלו אנצ’לוטי.

אם כבר הזכרנו את הפן הפיננסי של מנדי, כמובן שאי אפשר שלא לדבר על המכונית הנוצצת שלו, ה-Ferrari SF90 Stradale, מכונית היברידית בשווי חצי מיליון אירו, שכנראה שווה הרבה יותר עקב ההתאמה האישית לרצונותיו של הצרפתי.

פרלאן מנדי חוגג על המגרש. גם על הכביש (רויטרס)פרלאן מנדי חוגג על המגרש. גם על הכביש (רויטרס)

זו אמנם לא המכונית העדכנית ביותר של מותג העל האיטלקי, שכן היא יצאה לשוק עוד ב-2019, אבל היא בכל זאת רשמה הישג כמכונית ה-plug-in hybrid הראשונה בהיסטוריה של פרארי.

ה-Ferrari SF90 Stradale מצויידת במנוע בנזין 4.0 V8 twinturbo המפיק 780 כוחות סוס, כאשר שלושת המנועים החשמליים מעניקים 220 כוחות סוס נוספים, מה שמתחבר יחד ל-1000 כוחות סוס (מכונית הכביש החזקה ביותר של פרארי).

העוצמה המטורפת הזו מאיצה את המכונית מ-0 ל-100 קמ”ש ב-2..5 שניות בלבד, מ-0 ל-200 קמ”ש ב-6.7 שניות בלבד, ומביאה אותה למהירות שיא של 340 קמ”ש – מכונית ספורט מטורפת לכל הדעות.

אי אפשר להגיד שהיא לא מרשימה (מתוך האתר הרשמי)אי אפשר להגיד שהיא לא מרשימה (מתוך האתר הרשמי)

כאשר המכונית מונעת בכוח חשמלי בלבד (מצב “ללא זיהום”) היא מסוגלת לנסוע לאורך 25 ק”מ בלבד, כשזה כמובן הנתון הפחות מרשים עד כה. עם זאת, אפשר להתנחם בעובדה שמצב החשמלי שלה היא עדיין מסוגלת להגיע למהירות נאה של 125 קמ”ש.

בכל הקשור לשליטה במכונית, הפרארי האמורה מצויידת במערכת אווירודינמית אקטיבית מתקדמת המאפשרת לה לשפר את מהירות הרכב במצבי נהיגה שונים ואף עוזרת לה לייצב את עצמה בפניות מורכבות.

בכל הקשור לעיצוב המכונית, מדובר ברכב קופה דו מושבי אשר מציג שפת עיצוב חדשה של פרארי, המשלבת בין אלמנטים של יוקרה וספורט. היא אמנם לא עולה כמו הבוגאטי שירון של קארים בנזמה (2.5 מיליון אירו), אבל מי לא היה רוצה מכונית בשווי חצי מיליון אירו שהיופי שלה כבר מזמן חצה את גבולות הסובייקטיביות?

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה