אחרי תחרות גראנד סלאם תל אביב, נבחרת הג’ודו הישראלית זוכה לספונסרים אישיים. חברת הסטארט-אפ "צ’יק אין חברתי” וחברת הקוסמטיקה המדעית “ביופור” חתמו על הסכם חסות ומיתוג לשנים הקרובות עם מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג’ה ועם אלוף אירופה פיטר פלצ’יק.

חברת “צ’יק אין חברתי” היא חברת סטארט-אפ ישראלית שהקימו אותה היזמים שי ואיילת בן עמי, הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים של האפליקציה החברתית ובהכנת התשתית לחדירה לשוק הבינלאומי. אורן סמדג’ה ישמש כפרזנטור למיתוג החברה וכמוביל דעה, עבור החיבור ליזמים בארץ ובחו”ל ובהובלת הפלטפורמה בערוצים המסחריים לאחר המשחקים האולימפיים שיערכו בטוקיו בקיץ.

אורן סמדג'ה ופיטר פלצ'יק (מערכת ONE)אורן סמדג'ה ופיטר פלצ'יק (מערכת ONE)

אורן סמדג'ה אמר בטקס החתימה: “זו זכות גדולה עבורי להיות שותף ופרזנטור בסטארט אפ שצומח ופונה לשווקים מחוץ לישראל. כמו בג'ודו, כשמתחילים מגיל קטן ומגיעים להיות אלופי עולם, בעבודה המשותפת שלי עם החברה מתחילים במזרן ואחר כך נצא לתחרויות הבינלאומיות”.

מנכ”לית ומייסדת החברה, איילת בן עמי, הוסיפה: “אין לי ספק שהחיבור עם מר סמדג’ה יוסיף ויתרום רבות למיתוג החברה והמוצר. צירופו בשלב הזה, היא עוד אבן דרך נוספת בהתקדמות ובהצלחת החברה והמיזם. הערכים, המקצוענות והידע שאורן סמדג'ה מביא עמו בשנים האחרונות וההצלחה תואמים את הליבה של החברה”.

במקביל, פיטר פלצ’יק חתם עםן חברת “ביופור” כדי להוביל קמפיין לגברים של מותג הקוסמטיקה, לצד לירז צ’רכי שמהווה את הפנים הנשיות. ההסכם עם פלצ’יק הוא לשנה עם אופציה לחמש שנים נוספות, במסגרתו ישתתף הג’ודאי במקפיינים, פעילות במדיה החברתית ופיתוח ליין מוצרים ייעודי לגברים בשיתופו. מאחורה ההסכם עומדת רונית שגב, מנכ”לית החברה.

תגובות לזכייה של טוהר אבוטבול בארד