אין ספק ששתי העונות האחרונות של ג'רארד פיקה בברצלונה, הן שתיים מהעונות היותר מורכבות שידע הבלם בבירת קטאלוניה.

אחרי שבעונה הקודמת הביקורות על יכולתו לא נעלמו והקבוצה סיימה ללא אף תואר, העונה הביקורות נמשכות לצד העובדה שהוא החמיץ לא מעט משחקים עקב הפציעה בברכו. בינתיים הקבוצה כבר הודחה מליגת האלופות ע"י פ.ס.ז', שבשני המשחקים לא שיתפה את חברו הטוב של פיקה – ניימאר.

ומה עם קצת חדשות טובות לבלם התמיר של בארסה? ובכן יש שלוש כאלו: ראשית, הקבוצה חזרה למאבק האליפות אחרי שאתלטיקו מדריד כבר הובילה בפער של 13 נקודות. בנוסף, הקבוצה העפילה לגמר הגביע אחרי מיני רמונטאדה על סביליה, ולסיום הוא עדיין ממשיך ליהנות מכלי רכב שאתם ממש לא רואים כל יום…

ג'רארד פיקה על הדשא. פציעות הפכו לחלק בלתי נפרד מהעונה שלו (רויטרס)ג'רארד פיקה על הדשא. פציעות הפכו לחלק בלתי נפרד מהעונה שלו (רויטרס)

אז נכון, בגאראז' שלו ניתן למצוא אוסף רכבים יוקרתי הכולל מרצדס SLK ופורשה Panamera Turbo S אבל הבשורה מגיעה דווקא מהעולם הדו גלגלי – האופניים החשמליים Greyp G12S של חברת Rimac. מדובר באופניים בשווי של 10,000 אירו, ותיכף תבינו גם למה...

אותם אופניים, שיצאו לשוק כבר לפני ארבע שנים, מונעות ע"י אנרגיה חשמלית אך מעוצבים כמו כאלו שבקלות הייתם יכולים לפגוש במירוצי בוץ של אופנועים. לצד תאורת סופרנובה ויכולות בלימה פורצות דרך, האופניים מצויידים במערכת אבטחה ביומטרית, ולא יתקדמו אפילו מטר אחד ללא טביעת האצבע של פיקה. בנוסף, תוכלו למצוא מסך מתקדם אשר באמצעותו תוכלו לתכנן את הדרך ולשלוט בפונקציות שונות של האופניים.

יכולות שלא היו מביישות אופנועים (צ"מ יו-טיוב הרשמי)יכולות שלא היו מביישות אופנועים (צ"מ יו-טיוב הרשמי)

האופניים, אשר פיקה נתפס לא פעם מגיע עימם לאימוני הקבוצה, מסוגלים להגיע למהירות מקסימלית של 70 קמ"ש, ומגיעים ל-50 קמ"ש תוך מספר שניות בודדות. זמן הטעינה של הסוללה הוא 80 דקות בלבד והיא תספיק לכם ל-120 ק"מ, כאשר עבור החוששים ממהירות מוגזמת ניתן להגביל את האופניים למהירות מקסימלית של 25 קמ"ש.

אגב, בניגוד למקובל בארץ, באירופה האופניים דורשים רישום מסודר במשרד התחבורה, יש לערוך בגינם ביטוח ולנהג נדרש רישיון מדרגה B.

נציין שמלבד לפיקה גם לליאו מסי ולססק פברגאס היה ניסיון עם האופניים האמורים, מה גם שניתן לקבל אותם בעיצוב מיוחד, בתוספת תשלום כמובן.

הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.

רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור בריאות וכושר? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את בריאות וכושר. נתראה בכתבה הבאה!