מיליוני ילדים בכל העולם גדלו על מורטל קומבט, משחק הלחימה האגדי שיצא לראשונה לשוק ב-1992, ומאז הספיק להפוך גם לסדרת סרטים, ובכלל למותג אותו מכירים גם אנשים שלא מכורים לתחום הגיימינג. יחד איתו.

ביום חמישי האחרון, המשחק קיבל את הכבוד המגיע לו, כשנכנס ל’היכל התהילה של משחקי הווידאו’, אשר נמצא בניו יורק. “מורטל קומבט זה משחק שחצה ארצות, קונסולות ומחשבים וניצח את מבחן הזמן. הוא הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות הפופולרית והפך למותג אותו כל אחד מכיר”, נכתב בטיעוני הפרס.

המשחק הראשון פותח ב-1992. הצלחת המשחק הביאה ליצירת המשכים רבים, שהתפתחו במרוצת השנים. חמשת המשחקים הראשונים היו ידועים בגרפיקה הדו-ממדית (Digitized Sprites). החל מהמשחק Deadly Alliance, גרפיקת המשחקים התפתחה לכיוון התלת ממד בנוסף לממשק לחימה משופר וכן שימוש בכלי נשק. הזיכיון כולל גם שני סרטי קולנוע, שבזכותם יצאו פסקולים מלאים, כמו גם שתי סדרות טלוויזיה.

יחד עם מורטל קומבט, גם “Super Mario Kart”, “סוליטייר”  ו- “Colossal Cave Adventure” נכנסו לרשימה המכובדת של המשחקים שמצאו את מקומם בהיכל התהילה ב-2019.