המיזם החברתי – "זמן מגרש", של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל, זוכה לביקוש חסר תקדים. בתוך קצת יותר מחודש, נרשמו לפרויקט למעלה מ 21,000 ילדים מכ-120 רשויות מקומיות.

"זמן מגרש" הוא מיזם משותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל שמטרתו להנגיש את חווית הכדורגל לילדים מיישובי הפריפריה החברתית והגאוגרפית ולהעניק להם חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר. 

לאור הביקוש הרב, החליטו יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי, ויו"ר מנהלת הליגות לכדורגל ארז כלפון, לבחון את המשך שיתוף הפעולה במסגרת המיזם: "אנחנו שמחים לראות את כמות הנרשמים לפרויקט ורוצים להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי. לאור הרצון להשתתף בחוויית משחקי הכדורגל והביקוש הגבוה מצד הרשויות, נפעל להמשיך את פרויקט "זמן מגרש" גם בשנים הבאות".